15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    chatsmit

Het mysterieus '2' tekentje

Ik vraag dit maar in Lounge want heel belangrijk is het niet. Je kent dat wel, dat je iets ontdekt en persé wilt weten wat het is, en er maar niet achterkomt. Ik heb dit nu op dit (voor mij nogsteeds) vernieuwde forum.
    Ik leg het uit: Ik ga naar mijn account en druk 2 maal op ‘Abonnement Topics’, en daar verschijnt het ineens, een mooie rode ‘2’. What the hell is that thing?!

Bijdrager
    Jens

Dat er twee nieuwe berichten zijn in de topics waarop je bent geabonneerd?

Bijdrager
    Sascha

Heb ik ook vaak. Een bug denk ik.

Bijdrager
    chatsmit

haha toch wel inderdaad, dat was ook mijn eerste ingeving, maar kon niet zien of het ook 2 nieuwe waren. En het bleef maar op 2 ook al veranderde de inhoud eronder. Nu staat het op 3, bewijs geleverd:-) Raadsel opgelost lol

Moderator
    Mac Daddy

Ik verplaats dit toch even naar algemeen. Dit is een vraag over de site zelf en kan dus prima daar.
    Als het een bug is, dan is het misschien verstandig om even te kijken of het ook in het draadje met de klachten en opmerkingen van de site staat.

Bijdrager
    chatsmit

Het is geen Bug volgens mij, maar een handigheidje om te zien hoeveel nieuwe reacties er zijn op je geabonneerde topics, zoals glex al aangaf

Bijdrager
    Sascha

Bij mij niet. Want als ik dan refresh is het weer weg. Of als ik alles eens nakijk zijn er helemaal geen nieuwe reacties.

Bijdrager
    chatsmit

Je krijgt het alleen als je 2 maal klikt op Abonnement Topics. Maar het getal klopt toch met het aantal nieuwe reacties?
    Toevoeging: oh wacht, er staat nu 4, maar ik kan geen 4 nieuwe reacties vinden.. Dus toch een bug? Hoe dan ook het blijft mysterieus:-)

Bijdrager
    Sascha

Bij mij echt niet.

Bijdrager
    yesn95

nos problemos op windows
    is het toch nog ergens goed in:grin:

Bijdrager
    chatsmit

Het is nu verdwenen?!

Bijdrager
    Sascha

Bij mij is het nog steeds hetzelfde.

Bijdrager
    chatsmit

Ja hier is het nu ook weer terug, dat ding wordt steeds mysterieuzer.. Hij laat nu cijfer 1 zien.

Bijdrager
    chatsmit

Het is nu al een tijdje echt weg. Hopelijk de vergetelheid in om nooit meer terug te keren. Zo wel, dan hoop ik dat hij op welke manier dan ook, een bijdrage levert.

Bijdrager
    chatsmit

Ongelofelijk! Het is nog geen minuut geleden dat ik het zeg, en ja hoor daar is ie weer, terwijl ik het al bijna 2 weken niet meer gezien had, ik maak geen geintje.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.