30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Het matte scherm op de mbp is terug maar…

Hallo!

Het matte scherm is terug op de macbook pro’s! Yoehoe! eindelijk!

Maar nu vraag ik het me het volgende af: ik heb sinds 22 juni een nieuwe macbook pro en die is dus met glanzend scherm.
    Zou ik met apple kunnen fixen dat ik alsnog een mat scherm krijg??

Ik had er echt een nodig en ik kon niet wachten, niet dat ik natuurlijk 100% zeker wist dat de matte optie terug zou komen.

Wat denken jullie hiervan?

Bijdrager
    Mono1

Mijn moeder zei altijd “Nee heb je, ja kan je krijgen”. Maar ik geef je weinig kans.

Bijdrager
    Vin

ik geef mezelf ook weinig kans….:(

Maar, ben toch niet zo te spreken over glanzend scherm, nou weet ik wel dat ik een perfecte computer heb maar met een mat scherm zouden ze mij toch wel erg blij maken…

Ik heb m overigens online gekocht, zou dat nog in m’n voor of nadeel kunnen werken?

Bijdrager
    deSpaanseRente

Ik vrees dat je pech hebt .. maar aangezien niemand het kon zien aankomen dat er plots weer de mogelijkheid was tot een mat scherm geef ik je nog wel een waterkansje. ’t is het waard om het na te vragen

Bijdrager
    Ian83

Nee, je hebt maar 7 dagen bedenktijd met een online aankoop: http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Winkelen_op_het_web??WT.srch=1&WT.mc_id=Algemeen&WT.seg_1=online%20aankopen

Inactief
    Anoniem

Je kan even Apple bellen, en vragen of het kan. Ze houden 14 dagen aan.

Bijdrager
    R-Flow

Je zult zelf even de telefoon op moeten pakken en met Apple proberen te onderhandelen. Kunnen wij je voor de rest niet echt bij helpen.

”Ian83″

Nee, je hebt maar 7 dagen bedenktijd met een online aankoop:

14 Dagen bij Apple.

Bijdrager
    olbo

O, dat is goed nieuws. Waar zie je dat trouwens? Op de Apple site vind ik daarover niks terug…

Bijdrager
    guus

Heel goed nieuws.
    ga meteen mijn MBP 15″ verkopen en een mat scherm halen.

liefhebbers: 2,4, 4 gig Ram, 7200 320 gig HD, onbeschadigd met btw rekening!

Bijdrager
    bedhead

22 juni lijkt me langer dan 7 laat staan 14 dagen. Gaan ze echt niet doen geloof me.

Bijdrager
    japser909

ze wete wel apple fans tot kopen te dwingen niet ?:|

Bijdrager
    bedhead
    ”japser909″

Is een enorm meesterlijke zet aangezien er velen zijn die met tegenzin een blinkend scherm gekocht hebben. Die gaan dit nu van de hand doen en een nieuw kopen zonder bling bling :).

Bijdrager
    guus
    ”bedhead”
    ”japser909″

Is een enorm meesterlijke zet aangezien er velen zijn die met tegenzin een blinkend scherm gekocht hebben. Die gaan dit nu van de hand doen en een nieuw kopen zonder bling bling :).

inderdaad, hier is er een!
    baalde enorm, toen ik een nieuwe moest kopen.
    nu moet de portemonnaie weer open.
    nou ja degene die hem koopt heeft een fantastisch machientje aan.
    ben over de prestaties erg tevreden, hij ook mooi, alleen die glossy is als fotograaf nagenoeg niet mee te werken op lokatie, buiten en veel licht.

Bijdrager
    1984
    ”guus”

, hij ook mooi, alleen die glossy is als fotograaf nagenoeg niet mee te werken op lokatie, buiten en veel licht.

Bijdrager
    prullenbak

Wow…dat scheelt wel heel veel. Aleen zonde dat ie de zwarte rand niet meer heeft. Dat vind ik juist zo mooi…

Bijdrager
    Vin

ja check dat plaatje: mat is dus echt wel veel beter!

Ik ga morgen ff apple bellen. Laat wel even weten hoe t is gegaan…

Bijdrager
    prullenbak

Is het echt beter? Ik vind het zonde dat de zwarte rand weg is! Ik vraag me ook af waarom…

Bijdrager
    1984
    ”prullenbak”

Ik vind het zonde dat de zwarte rand weg is!

Paint it Black:)

Bijdrager
    juliantomoriati
    ”Vin”

Hallo!

Het matte scherm is terug op de macbook pro’s! Yoehoe! eindelijk!

Maar nu vraag ik het me het volgende af: ik heb sinds 22 juni een nieuwe macbook pro en die is dus met glanzend scherm.
    Zou ik met apple kunnen fixen dat ik alsnog een mat scherm krijg??

Ik had er echt een nodig en ik kon niet wachten, niet dat ik natuurlijk 100% zeker wist dat de matte optie terug zou komen.

Wat denken jullie hiervan?

Verkoop hem via marktplaats! Ik had mijn 10 maanden oude witte macbook verkocht voor 750 euro! Slechts 150 euro verlies geleden in 10 maanden tijd. Ik denk dat er mensen zijn die wel wat voor je Macbook Pro willen betalen! Wat kostte die en welke Pro is het? Wie weet ben ik wel geinteresseerd!

Bijdrager
    Vin

2,8GHz, 4GB ram, 500GB HD, 9400M (256MB) + 9600M GT (512MB) video kaart met glanzend scherm.
    Nieuwprijs 2100 euro.
    Ik heb heb nu een maand waarvan maar 2 weken gebruikt omdat ik de rest van de tijd op vakantie was.
    En in de 2 weken heb ik er ook nauwelijks iets mee gedaan.
    Met andere woorden nog helemaal nieuw!! Hij ruikt zelfs nog nieuw!

Bijdrager
    hetiszover

ik wil ook wel mijn 15 inc pro mat ruilen voor een glanzende hoor…

het is wel oude versie:P

Bijdrager
    bedhead
    ”hetiszover”

ik wil ook wel mijn 15 inc pro mat ruilen voor een glanzende hoor…

het is wel oude versie:P

Die oude zijn zoveel mooier:)

Bijdrager
    iDecide

Mocht het niet lukken, er schijnen bedrijven te bestaan die je Glossy-scherm van je MacBook Pro kunnen ontspiegelen. Dit is dus echt een behandelijk en kan niet ongedaan worden gemaakt.

Bijdrager
    Vin

weet iemand een vast nummer van apple? in plaats van een 0900 of 0800 nummer. Dan kan ik namelijk met skype bellen, scheelt me weer een veeeeeel te hoge t-mobile rekening!

Moderator
    unSOUND

Ehm… het matte scherm is niks nieuws hoor, het is nooit weg geweest. Het is alleen een maatwerk-optie geworden sinds de komst van de glossy schermen…

Bijdrager
    prullenbak
    ”unSOUND”

Ehm… het matte scherm is niks nieuws hoor, het is nooit weg geweest. Het is alleen een maatwerk-optie geworden sinds de komst van de glossy schermen…

nee nee, ze zijn echt een tijdje weg geweest, en de optie is deze week pas weer toegevoegd.

Ik wil mijn matte macbook pro ook wel ruilen voor een nieuwere glanzende hoor…;)

Bijdrager
    Vin

die oude van jou maar in de prullenbak!

Bijdrager
    prullenbak
    ”Vin”

die oude van jou maar in de prullenbak!

ZO oud is ie nou ook weer niet:D

Bijdrager
    olbo

Extra betalen voor een mat scherm? Belachelijk.

(ik heb nooit begrepen voor de keuze van een glanzende versie en dan ook alleen maar een glanzende versie)

Bijdrager
    juliantomoriati

Misschien een rare vraag, maar ik stel hem toch maar even.
    Waarom vinden jullie het glossy scherm niks? Ik heb er persoonlijk geen problemen mee. Als die aanstaat vind ik het zelfs een verbetering qua kleurintensiteit.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.