26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    Dagaloni

Het “Jouw iPhone/iPod hoesjes” topic

De titel lijkt mij overduidelijk. Maar alsnog een heel korte uitleg. Hier kun je dus jou iPhone hoesjes posten. Dat is leuk maar ook handig voor mensen die geen mooi hoesje kunnen vinden.

Post een plaatje en de link waar je ‘m gekocht hebt (of winkel);)

Mijn hoesje:

Waar gekocht: http://store.apple.com/nl/product/TV123ZM/A?n=iphone3&fnode=MTY1NDA0NA&mco=MzMyNDY5Nw

Bijdrager
    fr3z

Jouw * en dat hoesjes klopt ook niet volgens mij.
    Ik zou het veranderen naar “Show je iPhone hoesje” topic ofzo.. :)

Bijdrager
    Dagaloni

Sorry.. krijg je ervan als je dat in 2 seconden typt he;) Maar waar zijn jou hoesjes?

Bijdrager
    fr3z

Ik heb geen iPhone :bigsmile:.

Bijdrager
    trabant
    ”Dagaloni”

Sorry.. krijg je ervan als je dat in 2 seconden typt he;) Maar waar zijn jou hoesjes?

Als je er zo weinig moeite in wilt steken, zet de computer dan uit.

Kopen kan iedere pummel.
    De echte creatieveling maakt het zelf

Bijdrager
    Predator

Mag ik mijn ipod classic hoesje hier ook posten? Of is daar ook een apart topic voor?

Bijdrager
    Dagaloni

Doe maar.. ik verander het topic -titel wel.

@Trabant
    . Nou echt leuke reactie… Echt super.. Doe gewoon de volgende keer normaal! Dankje:)

Bijdrager
    Saabs

Merken jullie ook dat dit forum aan waarde totaal verliest? Dat hier topic’s worden opengedaan die helemaal niet meer origineel zijn, relevant (ook al zitten we in de Lounge) of iets bijdragen aan het forum. In de andere sectie’s worden voortdurend dezelfde vragen gesteld, omdat de gebruikers het vertikken de zoekfunctie te gebruiken. Ja, en de moderator’s, die doen al helemaal niets meer, omdat ze er gewoon geen zin in hebben of het hun toch niets kan schelen.

Waar was de tijd van MacOSX.nl waar er nog leuke member’s waren en het forum nog echt iets betekende ..

Bijdrager
    .Robin

geen

Bijdrager
    Vassilli

Ook geen hoesje;)

Inactief
    Anoniem

Die helemaal rechts dus.

Bijdrager
    Rub3n

Nee.

Bijdrager
    BasiX

Eerst voor m’n iPod touch, en meteen na de aankondiging van de 3G een tweede aangeschaft.

http://www.fabrixcases.com/v2/shop/iphone/black-suit-sleeve/

Inactief
    Anoniem

En dit is de mijne, afkomstig van dealextreme:

Bijdrager
    Luidspreker
    ”Dagaloni”

Doe maar.. ik verander het topic -titel wel.

@Trabant
    . Nou echt leuke reactie… Echt super.. Doe gewoon de volgende keer normaal! Dankje:)

Misschien moet je Trabants tip simpelweg ter harte nemen. Dankje!:)

Mijn hoesje:

Bijdrager
    Dagaloni

@ Iedereen.
    Post AUB ook even de link waar je het gekocht hebt. Dank jullie wel!:)

”Saabs”

Merken jullie ook dat dit forum aan waarde totaal verliest? Dat hier topic’s worden opengedaan die helemaal niet meer origineel zijn, relevant (ook al zitten we in de Lounge) of iets bijdragen aan het forum. In de andere sectie’s worden voortdurend dezelfde vragen gesteld, omdat de gebruikers het vertikken de zoekfunctie te gebruiken. Ja, en de moderator’s, die doen al helemaal niets meer, omdat ze er gewoon geen zin in hebben of het hun toch niets kan schelen.

Waar was de tijd van MacOSX.nl waar er nog leuke member’s waren en het forum nog echt iets betekende ..

Het topic is niet 100% bedoeld om alleen maar je hoesjes te posten. Ik heb zelf lang gezocht naar een hoesje, en een kennis heeft ook lang gezocht. Daarom is dit topic ook. Zo kun je makkelijk een hoesje uitzoeken als je er geen kan vinden.

Bijdrager
    j.appleseed

Mijn iPod Touch hoesje:

Gekocht bij de media markt.

Bijdrager
    Diva Viva

Transparante skin van FocalPrice
    Het is een duur grapje, maar dan heb je ook wat:D

Bijdrager
    Diva Viva

Beƫlzebub bij DealExtreme

Bijdrager
    Beccie

Sluit erg goed af en vanbinnen is het zacht dus het maakt geen krassen. Oh en gewoon besteld via de Apple store.

Bijdrager
    Vassilli

Mijn hoesje:)

Bijdrager
    Afroman

Alleen een recentere iPhone.

Bijdrager
    steffenvm

Geen, ben er na ongeveer een jaar mee gestopt. Voor dat ene deukje en enkele krasjes doe ik er geen hoesje om!

Bijdrager
    djneo

een oplader en een hoesje.

Bijdrager
    Afroman

Na de vorige 2,5 jaar lang gebruikt te hebben.. binnenkort deze!

Bijdrager
    Yggdrasil

Incase: Snap Case for iPhone 4
    (Ik heb ‘m gratis gekregen maar gebruik ‘m eigenlijk niet.)

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.