8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Bor

Het joepie ik heb een Sony CM-DX1000 – topic

Nu de Blackberry-gebruikers en algemene non-smartphone-gebruikers hun eigen topic hebben geclaimed, bij deze een topic voor alle gebruikers van de Sony CM-DX1000.

Ja, wat is het toch een geweldige telefoon, die Sony CM-DX1000. Misschien is het wel een beetje een spartaans uitgerust toestel, maar voor de echte mannen onder ons maakt dat natuurlijk niet uit. Gewoon vier keer zeven voor de S, dat weet je na een paar dagen wel. De toetsen zijn wel verlicht trouwens, dat zie ik de iPhone nog niet doen!

Ook heel mooi is natuurlijk het klepje voor de toetsvergrendeling, geen irritante combinaties van knoppen indrukken om weer bij je fantastische toestel te kunnen, nee, gewoon met een veeg je telefoon activeren. “Slide to unlock” dus eigenlijk, maar dan zoals men dat in 1997 uitvoerde.

En dan heb ik het nog niet eens over die fantastische uitschuifantenne waarmee je het bereik van je toestel exponentieel doet toenemen! Dat is misschien de eerste keer dat je er mee belt even wennen (“och heden een antenne in mijn oor”) maar daarna is het piece of cake. Wat een experience om nooit te vergeten!

Ook zo’n belevenis is het feit dat het display consequent aangeeft dat je op het netwerk van PTT-telecom zit. Dat bestaat toch niet meer? Wel bij de Sony CM-DX1000! Oude tijden herleven, en dat door alleen je telefoon maar uit je zak te sleuren!

Nog een functie die de producenten van de iPhone duidelijk hebben afgekeken van dit wonderbaarlijke staaltje techniek is de simkaartlade die je met een paperclip uit de bovenkant doet schuiven. Dat is helemaal niet nieuw, nee, dat is al door Sony uitgevoerd in de tijd dat mensen bij “multi-touch” aan een erotische handeling dachten!

Dit alles gelezen hebbende kan men toch niet anders concluderen dan dat de Sony CM-DX1000 superieur is aan alle andere telefoons op deze wereld, of ze nou een topic hebben op OMT of niet. Het toestel is gebruiksvriendelijk, robuust, duurzaam en natuurlijk snel, want de meest fantastische grafische chips worden gebruikt in het toestel.

Een genot voor mens en dier!

Bijdrager
    Thoomas

Haha, mooi staaltje schrijfwerk!:)

Bijdrager
    Vassilli

Joepie ik heb een iPhone:wink:

Bijdrager
    KR1275

Ik heb de DX1000 nog ergens in een la. Het was mijn eerste GSM. Apetrots was ik erop. Destijds was hij de kleinste telefoon (volgens mij was hij samen met Siemens ontwikkeld). Hij had de grootte van een Mars-reep (kingsize).

Bijdrager
    macstremist

Joepie ik heb een iPhone en een Sony Alpha 200

Bijdrager
    Thijs van Tol

Is deze nog verkrijgbaar? :D :D

Bijdrager
    Peett-

Thijs, er liggen hier nog een stuk of 3. Mocht je belangstelling hebben :P

Moderator
    unSOUND

Dit past natuurlijk prima in het “Ik heb geen smartphone topic”…

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=160338

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.