30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)
  • Q:

Bijdrager
    Stof

Het is weer zo ver: Apple store down, nieuwe hardware komt

Ja, enkele minuten geleden ging ie plat. Laat de nieuwe iMacs maar komen! :P :P :P

Bijdrager
    maceddy

Bij mij doet ie t anders prima

http://www.apple.com/store

Bijdrager
    Stof

Nee, het is het zelfde verhaal als vorige week. Apple Store US is nog online, maar heel Europa ligt plat. Kijk maar eens op apple.nl, be, de of fr bijvoorbeeld. Als het verder ook loopt zoals vorige week dan zal apple.com als eerste info verschaffen over de nieuwe hardware en zullen de Euro-shops pas daarna weer online gaan.

Bijdrager
    maceddy

K zie t inderdaad…

Maw, Apple site weer in de gaten houden de komende uren:)
    Nou maar afwachten wie op t forum de primeur heeft :apple:

Bijdrager
    Haddock

woehaaaa!!:P :P :P

spannend he???

waarom zit er eigenljk geen automatische refresh functie op Safari? Zodat de apple-store pagina zich automatisch elke 30 seconden vernieuwd.:roll:

Bijdrager
    maceddy

Amerika store ligt er nu ook uit!! :lol:

Bijdrager
    Jor1

.com ligt er ook uit (coma!)

Bijdrager
    Haddock

het duurt nu niet meer lang want de amerikaanse apple-store is nu ook offline…

Bijdrager
    maceddy

En toch had ik t als eerste ontdekt van Amerika:D

K denk om 15 uur, dan is het 9 uur US tijd als ik het goed heb.

Bijdrager
    Haddock

heej, dat was in drievoud.

Wij zijn echt nieuwsgierig!!:? :? :?

Bijdrager
    Stof

Vorige week was Amerika om 14:45 weer online, da’s nog iets meer dan een half uur.

Wat zijn we toch een stel mafkezen 8) .

Bijdrager
    maceddy

Zullen de Nintendo of Intel fans ook zo zitten als er nieuwe zooi uitkomt??

Denk et niet. Wij zijn een volk apart, als Mac fans…. 8)

Bijdrager
    meneer de koekepeer

spannund!

Bijdrager
    Jan-Willem

Wel grappig, dat er op macosx zoveel mensen zitten dat we meteen door hebben wanneer de AppleStore ofline gaat……

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Kan iemand niet ff die store hacken ofzo?
    Moet vast wel in te komen zijn…

Bijdrager
    Haddock

ben benieuwd of die laatste geruchten van vandaag op http://www.appleinsider.com kloppen. Zou wel heeeeel mooi zijn…

Bijdrager
    Haddock

ga gerust even kijken…. ik pas wel op ‘de winkel’. :D

Bijdrager
    Jan-Willem

nu iedereen dit gelezen heeft denk iedereen “de beveiliging van een mac is slecht, dus laten we er maar in hacken”.
    moeten ze toch maar ff mijn berichtje lezen…

Bijdrager
    Stof

Hij is er: 1GHz iMac, DDR, ATA100 7200RPM harddisk, Bluetooth, Airport Extreme, GeForce4MX.

Wel typisch; er zijn nog maar twee modellen, namelijk een 800MHz en een 1Ghz. De 800MHz is gewoon één van de oude modellen (geen DDR, GeForce2mx, 15″) . Hierdoor is het instapmodel in de VS $100 duurder dan voorheen… typisch.

Bijdrager
    Haddock

JIHOOEEE!! DE NIEUWE IMACS ZIJN ER !!!:D :D :D

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Nog steeds duur….

Maar toch :D

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Ook erg jammer dat in het tussenmodel geen 512 Ram zit, kost toch fluit en ziet er gelijk een stuk aantrekkelijker uit!

Bijdrager
    Jan-Willem

Ik ga gelijk maar een paar extra bijbaantjes nemen……

Bijdrager
    Stof

De eMac schijnt ook in prijs te zijn verlaagd; nu vanaf $999 in de VS. AL met al had THink Secret het bij het rechte eind.

Ik vind eigenlijk een beetje tegen vallen, zeker als ik het vergelijk met de introductie van de PowerMacs vorige week. Ik had graag een iets beter betaalbare 17″ gezien. Bijvoorbeeld zonder superdrive.

Bijdrager
    Haddock

ben ik nu gek of zit er geen firewire 800 op de nieuwe imac? Als dat zo is hoeven we die ook niet op de nieuwe ipod te verwachten…

verder wel top dat er DDR-ram in zit met 133 bus en 64 mb Geforce kaart. Zal ik hem bestellen?

Bijdrager
    meneer de koekepeer

meneer de koekepeer wacht nog eventjes…

Bijdrager
    Stof
    ”Haddock”

verder wel top dat er DDR-ram in zit met 133 bus en 64 mb Geforce kaart. Zal ik hem bestellen?

In de VS is ie 1799, dat zal hier wel 1899 of 1999 ex.btw worden. Inc btw kom je dan op 2260 of 2380. Gezien de specs is dat volgens mij een goed deal; voldoende verschil met de PowerMac in ieder geval.

Bijdrager
    Haddock

tja, nu zie ik het.. 2260,- euro’s. Mooie prijs hoor. Precies even duur als een oude 800 met 15″ en superdrive!

het enige performance verschil met de powermac is de L2 cache in vergelijking tot de L3 cache. Of is er nog een ander verschil dat ik over het hoofd zie?
    Dat er geen firewire 800 aansluiting op zit vind ik jammer maar het is denk ik wel een indicatie dat we voorlopig geen consumentproducten hoeven te verwachten met een dergelijke aansluiting. Dus ook geen ipod met firewire 800.

Bijdrager
    Stof

Dankzij de sterke Euro zijn we er voor het instapmodel wel op vooruit gegaan. Waar de goedkoopste iMac in Amerika $100 duurder is geworden blijft de prijs hier gelijk (€1546). En voor dat geld krijg je nu toch een hoop meer: 800MHz ipv 700MHz & 256MB ipv 128MB & 60GB ipv 40GB & Combo ipv CDRW.

Bijdrager
    meneer de koekepeer

euro prijs, is de nl store alweer online dan!?

Ik krijg nog steeds “we’ll be back soon”…

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.