-
Q:
Het is officieel: 14 oktober Apple Event
De titel zegt genoeg:
http://www.macrumors.com/2008/10/09/apple-invites-media-to-notebook-event-october-14th/dus dat word Dinsdag avond weer genieten!
”reddog””dirkbouwman”Weet iemand toevallig of er de 14e ook nieuwe Mac Pro’s komen?
Heb je nog niet vernomen dat die productlijn er uit gaat dan?
Eerlijk waar?? Dat verrast mij!
Gaat de Mac Pro er echt uit? Komt er wel een nieuw product ter vervanging?
”dirkbouwman””reddog””dirkbouwman”Weet iemand toevallig of er de 14e ook nieuwe Mac Pro’s komen?
Ik denk dat de 14e enkel de notebooks aandacht krijgen, maar de Mac Pro is inderdaad ook toe aan een update. Wellicht Macworld ’09?
”Cloudsurfer””dirkbouwman””reddog””dirkbouwman”Weet iemand toevallig of er de 14e ook nieuwe Mac Pro’s komen?
Ik denk dat de 14e enkel de notebooks aandacht krijgen, maar de Mac Pro is inderdaad ook toe aan een update. Wellicht Macworld ’09?
Het lijkt me logischer dat ze hem dan introduceren op de WWDC.
voor ons is het natuurlijk als de geruchten van een 800 euro kostende machine waar zijn leuk nieuws.
Maar worden we hier nou wel zo blij van? Apple heeft toch de naam duur en exclusief te zijn en heeft verhoudingsgewijs nog een klein marktaandeel. wat als nu opeens veel mensen overstappen op een mac? voor het bedrijf is het natuurlijk geweldig. maar met een groeiend marktaandeel .. word je dan niet een soort van tweede windows? omdat je dan een van de marktleiders zou kunnen worden … met virussen, trojans etc. etc tot gevolg.
”Franko”maar met een groeiend marktaandeel .. word je dan niet een soort van tweede windows? omdat je dan een van de marktleiders zou kunnen worden … met virussen, trojans etc. etc tot gevolg.
Nee, en dit is al vaker uitgelegd, dit zal niet gebeuren omdat het marktaandeel van het Mac OS niets te maken heeft met de hoeveelheid virussen (momenteel nog steeds nul) die er bestaan / gemaakt worden. Mac OS X is zo veilig vanwege de algemene stabiliteit van Mac OS X die al geldt vanaf de kern.
Simpelste tegenvoorbeeld: Mac OS 9 had een kleiner marktaandeel dan Mac OS X en voor Mac OS 9 bestonden relatief veel virussen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.