10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    wjend

Het iChat-contactforum.

Ik keek eens rond in mijn dock, en zag daar iChat staan. Nu heb ik het idee dat veel mensen weinig of geen contacten hebben, omdat vrienden geen Mac of geen zin hebben (zo is dat bij mij tenminste). En die mensen willen iChat ook wel eens proberen! Dus spreek hier af als je wil iChatten met een mede-OMT’er. Als je je e-mail-adres privé wilt houden, kun je elkaar ook altijd PB’en.
    [email protected]

Bijdrager
    Afroman
    Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Zou dit niet meer in de lounge passen?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    wandersiemers op 11 augustus 2010

omdat vrienden geen Mac of geen zin hebben

Je hoeft voor zover ik weet geen Mac te hebben om met een iChat-gebruiker te kunnen chatten — een AIM-account (zoals je die zelf ook hebt, zo te zien) is voldoende, en daarvoor zijn ook Windows- en *nix-clients beschikbaar.

Bijdrager
    LighScan

@ Jakko, je hebt het zelfs nog geciteerd..

omdat vrienden geen Mac of geen zin hebben

Met andere woorden Jakko, de meeste mensen hebben daar echt geen zin in om speciaal voor jouw eventjes een aim-account aan te maken en vervolgens een aparte client te downloaden zodat ze ook kunnen inloggen op die verse Aim-account.

Sleutelbeheerder
    Night
    Waffle op 11 augustus 2010

Zou dit niet meer in de lounge passen?

Daar ben ik het helemaal mee eens. Het topic is verplaatst.

Bijdrager
    wjend

@Jakko Westerbeke,
    Inderdaad, that’s the problem. “Hè, kan jij even AIM downloaden en dan ook nog even een accountje aanmaken, dan kunnen we chatten.” “Heb jij geen MSN dan?”

Moderator
    Poezenbeest

Voor dit soort adressen is er plek in het profiel op OMT. Het mijne is dan ook daar te vinden.

Bijdrager
    wjend

Maar dan nog vind ik het fijn als mensen dan “echt” toestemming geven. Ik ga niet zomaar met iemand chatten!

Bijdrager
    Afroman

Boeie, als je me niet aan staat kom je gewoon op de black list.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.