-
Q:
Het “Hoe ziet JOUW (geflipte) docent eruit?”-topic
Hallo allen!
Dit topic is bedacht door Frank die zelf helaas geen getuige kon zijn van de opening.
Goed, terzake. Het werkt heel simpel: je plaatst een foto van jouw bijzondere docent(en). Vak erbij zetten is leuk, naam hoeft niet maar mag wel.
Ik trap af met mijn ietwat slechtziende leraar economie:
[geenplaatjemeer]
Het mag duidelijk zijn dat hij niet in dienstplicht hoefde. Als hij een sms verstuurt is het nog veel leuker trouwens.
EDIT: Wegens gezeik van mensen mag dit topic dicht. Zie mijn laatste post hier.
Wel een raar topic vind ik dit, gaat toch geen foto’s maken van je leraar in de klas…
……………………………………..________
………………………………,.-‘”……………….“~.,
………………………..,.-”……………………………..“-.,
…………………….,/………………………………………..”:,
…………………,?………………………………………………,
………………./…………………………………………………..,}
……………../………………………………………………,:`^`..}
……………/……………………………………………,:”………/
…………..?…..__…………………………………..:`………../
…………./__.(…..“~-,_…………………………,:`………./
………../(_….”~,_……..“~,_………………..,:`…….._/
……….{.._$;_……”=,_…….“-,_…….,.-~-,},.~”;/….}
………..((…..*~_…….”=-._……“;,,./`…./”…………../
…,,,___.`~,……“~.,………………..`…..}…………../
…………(….`=-,,…….`……………………(……;_,,-”
…………/.`~,……`-………………………………./
………….`~.*-,……………………………….|,./…..,__
,,_……….}.>-._……………………………..|…………..`=~-,
…..`=~-,__……`,……………………………
……………….`=~-,,.,………………………….
…………………………..`:,,………………………`…………..__
……………………………….`=-,……………….,%`>–==“
…………………………………._……….._,-%…….`
……………………………..,<`.._|_,-&“…………….`”Bor”Hallo allen!
Dit topic is bedacht door Frank die zelf helaas geen getuige kon zijn van de opening.
Goed, terzake. Het werkt heel simpel: je plaatst een foto van jouw bijzondere docent(en). Vak erbij zetten is leuk, naam hoeft niet maar mag wel.
Wat een laf idee, get a grip! Luister liever naar die man die je iets probeert bij te brengen, je hebt het kennelijk hard nodig als je dit soort topics weet te verzinnen (wat op zich misschien al knap is). Bah!
Nu even serieuze reacties.
Mogen filmpjes ook? In dat geval:
Filmpje verwijderd door moderator, zie de argumenten tegen het plaatsen van foto’s in dit topic.
Ach, goeie oude school
Helaas wegens verhuizing naar een andere school gemoeten. Even voor de duidelijkheid: Ik zit niet in die klas, maar het is wel mijn school en heb ook van die docente les gehad. Damm, wat waren dat saaie latijn en grieks lessen.
Ik vind het zelf heeel irritant als mensen het doen en doe het anders ook nooit, maar euh…
[size=7:199e104d2a]Mag hier een slotje op?[/size:199e104d2a]
Het is gewoon asociaal, schendig van de privacy, belachelijk maken/beledigen van mensen in het openbaar.
Dit hoort hier absoluut niet thuis.”MacIk vind het zelf heeel irritant als mensen het doen en doe het anders ook nooit, maar euh…
[size=7:a118325ea6]Mag hier een slotje op?[/size:a118325ea6]
Het is gewoon asociaal, schendig van de privacy, belachelijk maken/beledigen van mensen in het openbaar.
Dit hoort hier absoluut niet thuis.Helemaal mee eens, bedenkelijk niveau. Misschien denkt de moderator er anders over? Ik mag hopen van niet…
die leraren moeten het gewoon op deze manier oplossen.
http://www.vkmag.com/videos/videos_leerkracht_zet_mobieltje_uit/ps. als ik leraar was, en er werd op deze manier een foto van me geplaatst had de persoon die dat flikte een behoorlijk groot probleem. verder opleiding zou er beslist niet meer inzitten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.