30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 41)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

Het “Hoe ziet JOUW (geflipte) docent eruit?”-topic

Hallo allen!

Dit topic is bedacht door Frank die zelf helaas geen getuige kon zijn van de opening.

Goed, terzake. Het werkt heel simpel: je plaatst een foto van jouw bijzondere docent(en). Vak erbij zetten is leuk, naam hoeft niet maar mag wel.

Ik trap af met mijn ietwat slechtziende leraar economie:

[geenplaatjemeer]

Het mag duidelijk zijn dat hij niet in dienstplicht hoefde. Als hij een sms verstuurt is het nog veel leuker trouwens.

EDIT: Wegens gezeik van mensen mag dit topic dicht. Zie mijn laatste post hier.

Bijdrager
    michi_rishi

Waar heeft die beste man zijn computer? Of werken ze op jouw school nog steeds met van die ouderwetse overheadprojectors.
    Wel handig trouwens dat ze alvast lijntjes op zijn bord hebben getekend. Kan je zo een kruiswoordpuzzel maken;)

Geblokkeerd
    Anoniem

Het gebouw waar deze les in plaats vond wordt over een aantal jaar verlaten. Er wordt daar dus niet meer in techniek geïnvesteerd.

In het hoofdgebouw zijn er wel overal smartboards + glasvezels.

Bijdrager
    lbarends

dus jij verwacht nu van mij dat ik onder de les een foto van de leraar ga maken. zodat ik eruitgestuurd wordt en geen kans meer krijg de foto te uploaden?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik weet uit ervaring dat de gefliptste leraren het helemaal niet doorhebben, tenminste, bij mij dan.

Bijdrager
    lbarends

helaas geen blinde leraren hier

Bijdrager
    Cornworld

Doe eens even normaal mensen. Het niveau daalt hier echt met bakken naar beneden als we dit soort zaken gaan toelaten. Voor alle pubers onder ons, al eens gehoord van smaad, kan een duur grapje worden.

Bijdrager
    Rmvis

Plus het feit dat het schending van de privacy is! Hoe leuk het er ook uitziet mag het niet online worden gezet zonder toestemming van de betreffende persoon!

Bijdrager
    sven-

Die foto doet mij erg denken aan een van mijn oude Biologie leraren, ene meneer Hepp. Ondanks zijn (grote) bril las hij stukken tekst altijd op slechts ongeveer 10 cm afstand:P

Bijdrager
    acb

Bijdrager
    Renzs

Bijdrager
    Speedooo

Wel een raar topic vind ik dit, gaat toch geen foto’s maken van je leraar in de klas…

……………………………………..________
    ………………………………,.-‘”……………….“~.,
    ………………………..,.-”……………………………..“-.,
    …………………….,/………………………………………..”:,
    …………………,?………………………………………………,
    ………………./…………………………………………………..,}
    ……………../………………………………………………,:`^`..}
    ……………/……………………………………………,:”………/
    …………..?…..__…………………………………..:`………../
    …………./__.(…..“~-,_…………………………,:`………./
    ………../(_….”~,_……..“~,_………………..,:`…….._/
    ……….{.._$;_……”=,_…….“-,_…….,.-~-,},.~”;/….}
    ………..((…..*~_…….”=-._……“;,,./`…./”…………../
    …,,,___.`~,……“~.,………………..`…..}…………../
    …………(….`=-,,…….`……………………(……;_,,-”
    …………/.`~,……`-………………………………./
    ………….`~.*-,……………………………….|,./…..,__
    ,,_……….}.>-._……………………………..|…………..`=~-,
    …..`=~-,__……`,……………………………
    ……………….`=~-,,.,………………………….
    …………………………..`:,,………………………`…………..__
    ……………………………….`=-,……………….,%`>–==“
    …………………………………._……….._,-%…….`
    ……………………………..,<`.._|_,-&“…………….`

Bijdrager
    Hajo Telding
    ”Bor”

Hallo allen!

Dit topic is bedacht door Frank die zelf helaas geen getuige kon zijn van de opening.

Goed, terzake. Het werkt heel simpel: je plaatst een foto van jouw bijzondere docent(en). Vak erbij zetten is leuk, naam hoeft niet maar mag wel.

Wat een laf idee, get a grip! Luister liever naar die man die je iets probeert bij te brengen, je hebt het kennelijk hard nodig als je dit soort topics weet te verzinnen (wat op zich misschien al knap is). Bah!

Bijdrager
    sven-

Nog eentje dan:P

Bijdrager
    trabant

Komaan, ook scholierenhumor moet op een hoger niveau mogelijk zijn.

Bijdrager
    JDVM

Nouja, we kunnen er ook een “this tread ….”-plaatjestopic van maken.

Bijdrager
    Proof of Youth

Bijdrager
    me.com

Zo, weer een geweldig topic bedacht door knarf.:D

Bijdrager
    djneo

Bijdrager
    Koning Frank

Nu even serieuze reacties.

Mogen filmpjes ook? In dat geval:

Filmpje verwijderd door moderator, zie de argumenten tegen het plaatsen van foto’s in dit topic.

Ach, goeie oude school :cry: Helaas wegens verhuizing naar een andere school gemoeten. Even voor de duidelijkheid: Ik zit niet in die klas, maar het is wel mijn school en heb ook van die docente les gehad. Damm, wat waren dat saaie latijn en grieks lessen.

Bijdrager
    Speedooo

Deze dan? :innocent:

Bijdrager
    Yip

@ No_Name: Haha! echt grappig:D

Bijdrager
    Fishstick

Wat is er eigenlijk leuk aan het filmen van een leraar? :innocent:

Bijdrager
    acb

Bijdrager
    Koning Frank
    ”Fishstick”

Wat is er eigenlijk leuk aan het filmen van een leraar? :innocent:

Niks.
    Wat is er leuk aan het filmen van een leraar en vervolgens op youtube zetten?
    Veeeel 8)

Moderator
    Mac Daddy

Ik vind het zelf heeel irritant als mensen het doen en doe het anders ook nooit, maar euh…

[size=7:199e104d2a]Mag hier een slotje op?[/size:199e104d2a]

Het is gewoon asociaal, schendig van de privacy, belachelijk maken/beledigen van mensen in het openbaar.
    Dit hoort hier absoluut niet thuis.

Bijdrager
    Hajo Telding
    ”Mac

Ik vind het zelf heeel irritant als mensen het doen en doe het anders ook nooit, maar euh…

[size=7:a118325ea6]Mag hier een slotje op?[/size:a118325ea6]

Het is gewoon asociaal, schendig van de privacy, belachelijk maken/beledigen van mensen in het openbaar.
    Dit hoort hier absoluut niet thuis.

Helemaal mee eens, bedenkelijk niveau. Misschien denkt de moderator er anders over? Ik mag hopen van niet…
    :?

Bijdrager
    Bolle1961

die leraren moeten het gewoon op deze manier oplossen.
    http://www.vkmag.com/videos/videos_leerkracht_zet_mobieltje_uit/

ps. als ik leraar was, en er werd op deze manier een foto van me geplaatst had de persoon die dat flikte een behoorlijk groot probleem. verder opleiding zou er beslist niet meer inzitten

Bijdrager
    AndreasD

De lounge wordt meer en meer “vervuild” (als ik het zo mag uitdrukken) met nutteloze threads > wat vooral opvalt is dat deze meestal van heel jonge TS zijn, waar dan ook meestal jonge mensen op posten.

Ik zou opteren om hier toch een slotje op te zetten, om het goede voorbeeld te tonen.

Bijdrager
    Bolle1961

verwijderen lijkt me beter, die docent zou wel eens juridische stappen kunnen ondernemen, en terecht

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 41)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.