12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Het hier baal ik van topic.

Als aanvulling op het “Afreageerdraadje”, leek het me leuk om een “hier baal ik van” topic te maken.

Het is dus niet de bedoeling om maar wat raak te roepen o.i.d, maar plaats foto’s van iets waar je ONTZETTEND van baalt:)

Kick-off:

(foto genomen met Photo Booth, vandaar gespiegeld).

Bijdrager
    Vassilli

Ziet er goed uit :sealed:
    wat is er gebeurt? Daar zou ik ook van balen..

Inactief
    Anoniem

Geprobeerd de case te vervangen voor 1 die niet paste :x

Bijdrager
    Ramy

Dat heb ik ook, maar dan een heel stuk minder. In de statusbalk bovenin heb ik een rij met dode pixels, en over het scherm zie je paarse balken lopen. Verder kan ik hem nog wel gewoon gebruiken. D’r is een bierflesje op geland (op de achterkant, daar zit nu dus ook een vrij dikke deuk).

Inactief
    Anoniem

Ai:( Foto?:D

Bijdrager
    Ramy

Op een foto zie je het heel slecht, zeker nu (vrij donker in m’n kamer). Kan hem beter morgen even nemen, als ik het niet vergeet.

Bijdrager
    joerideleebeeck

Ik baal er van dat ik nu besef dat ik overmorgen een herexamen heb, maar dat ik er nog niet heel erg veel voor geleerd heb…

Die streepjes ken ik -spijtig genoeg- ook.

[size=9:f8b4eb6172]Zie aan de zijkant(en) van het scherm en in de statusbalk.[/size:f8b4eb6172]

Is gekomen door hem te laten vallen in het meer waar ik op dat moment als redder aan het werk was.

Bijdrager
    Vassilli

Mooie poster.. :evil:

Bijdrager
    joerideleebeeck

Ik heb er nog wel enkele andere hangen (quantum of solace, pulp fiction, from russia with love en marilyn monroe :) )

”Maikelw”

http://img30.imageshack.us/img30/8428/foto2phz.jpg
    (foto genomen met Photo Booth, vandaar gespiegeld).

Bij jouw werkt eigenlijk bijna je hele scherm niet meer, of is dat een achtergrond foto…?

Bijdrager
    Vassilli
    ”.joeri.”

Ik heb er nog wel enkele andere hangen (quantum of solace, pulp fiction, from russia with love en marilyn monroe :) )

Nice! Ik moet ook nog wat meer posters ophangen.. Ik heb nu een Jack Daniels poster, een van een leuke dame ^^ en de Amerikaanse vlag..

OT: Ik baal er van dat mijn zak drop op is…

Inactief
    Anoniem

@.joeri.: Hij is idd voor de helft kapot, en de bovenkant zit vol met groene en witte strepen. Gelukkig ken ik de telefoon op de tast, en lukt het mij zelfs leesbare sms’jes te typen.

Alleen jammer dat ik niet meer goed kan bellen, het toestel er nogal lelijk uit ziet, en….

Eigenlijk gewoon jammer dat ik er ooit aan begonnen ben:P

Moderator
    unSOUND
    ”Maikelw”

Als aanvulling op het “Afreageerdraadje”, leek het me leuk om een “hier baal ik van” topic te maken.

Het is dus niet de bedoeling om maar wat raak te roepen o.i.d, maar plaats foto’s van iets waar je ONTZETTEND van baalt

Dat is feitelijk hetzelfde als bij het Afreageer-topic. Want ook daar is het de bedoeling dat WAT je eruit gooit, wel ergens op gebaseerd is. Dus verzoek ik iedereen om toch het Afreageer-topic te blijven gebruiken…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.