30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 1115)
  • Q:
    Bijdrager
    marloez

Het Grote Work-in-Progress-topic!

Naar aanleiding van Het Grote Showcase-topic zien we dat er een vraag is ontstaan naar een topic waar je je werk kunt posten dat nog niet helemaal ‘af’ is.

Post je creatie en stel je vragen of leg je dilemma’s voor!

Vanaf nu is dit topic voor je probeersels, ‘onaf’ werk en creatieve uitspattingen. Post, reageer en leer!

[size=9:0187e0196f]Het Showcase-topic blijft vanaf nu een ‘portfolio-stukken-oly’ topic, voorzien van minimaal commentaar en maximale prachtwerken![/size:0187e0196f]

Bijdrager
    MacBeer

Al gepost in het meer algemenere topic in de Lounge maar hier komt het beter tot z’n recht….

Er komen nog veel meer lagen overheen. Het wordt een boekomslag.

Bijdrager
    Bitcrumb

Een kleine sneek preview op wat hopelijk binnenkort mijn eigen webstek wordt:

Bijdrager
    vikking

Site voor iemand
    (Bekijk alleen met Firefox, Camino of Safari, IE laat de site compleet verkeerd zien en je moet je browser venster juist even breed maken als de foto (wordt aan gewerkt :P)

Bijdrager
    Syndic
    Bijdrager
    macpro
    ”Syndic”

Work in progress :D

Mooi. Eenvoudig, strak en toch sfeervol.
    Alleen dat windows poppetje bij inloggen mag je van mij weghalen.

Bijdrager
    riniton
    ”macpro”
    ”Syndic”

Mooi. Eenvoudig, strak en toch sfeervol.
    Alleen dat windows poppetje bij inloggen mag je van mij weghalen.

Tja alleen vind ik de foto in de header van een kerk niet echt passen bij het thema. Alsof je een kerk kunt kopen;-)
    Plaats daar is een fotos van een normaal woonhuis!
    Verder top hoor!

Bijdrager
    rvanheukelum

Work progressing
    De stappen naar PDF nog ff uiteenzetten, video’s linken en klaar zijn we.
    Zie nu dat ik de laatste bewerkingen nog niet heb geupload; QXP is ook afgerond nl. Morgen meteen ff doen.

Bijdrager
    rvanheukelum
    ”Syndic”

De tering … voel me meteen een beginneling. Petje af

Bijdrager
    OohDie

Work in Progress!

Voor vrienden (fietskoeriers) in A-dam die graag hun eigen groepje vormen, Rijtuig!

Ben er dus mee bezig, tekst moet nog geplaatst worden en het één en ander aan de lijnvoering.

Maar nu heb ik ook gelijk een vraag origineel is de illustratie zo’n 70 cm breed en willen ze hem voornamelijk op t-shirt gebruiken.
    Zie origineel [edit, het is dus af]
    Zullen de details overkomen en welke druktechniek kunnen ze het beste gebruiken, komen de details met een zeefdruk en een goede (fijne jersey) katoen goed door?

Bijdrager
    macmickey2

Werk in uitvoering wacht op inhoud maar in principe staat het stramien. Check out de downloads:P

Bijdrager
    marloez
    ”OohDie”

Work in Progress!

Voor vrienden (fietskoeriers) in A-dam die graag hun eigen groepje vormen, Rijtuig!

[plaatje]
    Zullen de details overkomen en welke druktechniek kunnen ze het beste gebruiken, komen de details met een zeefdruk en een goede (fijne jersey) katoen goed door?

voor zeefdruk iig rekening houden met de minimale lijndikte van 0,2 mm, dan moet het kunnen.
    (om het een aantal keren goed te laten drukken moeten ze voor zulke dunne lijnen wel de zeef tussendoor schoonmaken, kan dus duurder worden daardoor. Is niet overal zo misschien)

Bijdrager
    DLevi

mijn site die nog niet helemaal af is.
    komen nog foto’s op e.d.

http://www.master-productions.nl

op- of aanmerkingen zijn altijd welkom.

Bijdrager
    behappy
    ”marloez”

Naar aanleiding van Het Grote Showcase-topic zien we dat er een vraag is ontstaan naar een topic waar je je werk kunt posten dat nog niet helemaal ‘af’ is.

Post je creatie en stel je vragen of leg je dilemma’s voor!

Vanaf nu is dit topic voor je probeersels, ‘onaf’ werk en creatieve uitspattingen. Post, reageer en leer!

[size=9:477afe5d66]Het Showcase-topic blijft vanaf nu een ‘portfolio-stukken-oly’ topic, voorzien van minimaal commentaar en maximale prachtwerken![/size:477afe5d66]

wordt het dan niet eens tijd dat ook jij dingen laat zien, en niet je foto’s die zijn mooi genoeg!
    ;-)

Bijdrager
    marloez
    ”behappy”

wordt het dan niet eens tijd dat ook jij dingen laat zien, en niet je foto’s die zijn mooi genoeg!
    ;-)

nee haasje;)

onze klanten waarderen dat niet vrees ik, en aan eigen werk kom ik nauwelijks toe!

Bijdrager
    behappy

Das wel zonde dat je niet aan je eigen werk toekomt.

En ik kan begrijpen dat je geen werk van klanten publiceert.

Maar ik blijf wel benieuwd!

Bijdrager
    MacBeer

ROOD!

:lol:

Bijdrager
    behappy

Wow impressive Bjorn!!

[size=9:c53c21c0b4]mijn mond valt open echt![/size:c53c21c0b4]

Bijdrager
    MicMac

@Bjorn is dit werk olieverf? Mooi trouwens! Ben benieuwd naar het eind resultaat dus blijf h’m zeker volgen!

@Tjeerd
    , maak is wat progressie man! ’t rijtuig staat al harstike lang stil!:evil: :wink:

Bijdrager
    MacBeer

Nee, gewoon acryl

Bijdrager
    badBeat

Ziet er erg gaaf uit zover MacBjorn! Ben ook benieuwd naar het eindresultaat.

Bijdrager
    chilli dude

8) tis het formaat bjorn?

Bijdrager
    marloez

okee okee… mijn ‘work in progress’…;)

ik wil 2 digitale schilderijen maken van mn monsters, om straks in mn nieuwe huis te hangen. Combinatie illustrator, handschetsjes en photoshop. En nog lang niet af!;)

Bijdrager
    MacBeer

gaat de goede kant op Loez! Niet te dicht gooien met dingen hoor

Bijdrager
    iRik
    ”marloez”

ik wil 2 digitale schilderijen maken van mn monsters, om straks in mn nieuwe huis te hangen. Combinatie illustrator, handschetsjes en photoshop. En nog lang niet af!;)

Ik vindt ‘m nu al mooi:D

niet veel meer aan doen zou ik zeggen;)

Bijdrager
    behappy
    ”marloez”

mooi plaatje

hèhè eindelijk zien we M’s kunsten. ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
    Op de één of andere manier mis ik wel iets van lijntekeningen, misschien, misschien ook niet hoor, de krassen werken namelijk ook erg goed vind ik

: doet z’n petje af :

Bijdrager
    Syndic

Hey Marloez…

ziet er al lekker uit. Misschien nog wat meer subtiel spelen met wat geschikte brushes? :)

Bijdrager
    marloez

thnx syndic, zal er eens naar kijken;)
    eerst nog even verder klooien in illustrator, wil niet alles met brushes aan elkaar plakken…

Bijdrager
    rvanheukelum

Binnenkort opent een gallery met het werk van Bjorn en Marloez … ziet er echt geweldig uit, serieus. Ik zou het zo kopen.

Bijdrager
    Moode

En foto’s van wasfrans :wink:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 1115)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.