22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    iMacDonalds

Het grote: "Welke opleiding volg je?" topic

Naar een idee van een mede OMT-lid heb ik dit topic geopend.
    Lijkt me wel leuk om te lezen wat voor opleidingen de gemiddelde OMT-er volgt.

Kick Off:
    Ik zit momenteel in de 4e klas van OSG De Rietlanden (niveau 4) maar als alles goed verloopt zit ik volgend je op het Media Academie in Amsterdam. De grafische richting.

– Edit: Lijkt me ook wel leuk als je zegt wat je na je opleiding gaat doen. –

Bijdrager
    Wiki Post

Usain: 3HAVO
    iPrincess: 5HAVO, profiel CM
    iMacDonalds: 4GT, sector Economie
    piddy4888 4VWO
    Doo. 6VWO, profiel N&T
    Niiiiiickk 6ASO, Latijn-Moderne Talen

Geblokkeerd
    Anoniem

derde klas havo
    Ik weet nog niet wat ik na deze school ga doen.
    Ik ga het profiel NT (natuur en techniek) kiezen.
    En ik denk dat ik na de havo nog 2 jaar VWO ga doen.

Bijdrager
    piddy4888

Nu zit ik in de 4e klas gymnasium op het Sint-Maartenscollege in Maastricht

Bijdrager
    iMacDonalds

En wat zijn jullie van plan te doen na jullie opleiding?

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik zit nu in mijn laatste jaar ASO (Latijn-Moderne Talen). Ik kijk uit naar een opleiding Rechten aan de Universiteit van Gent.

Moderator
    Poezenbeest

Ik doe momenteel de opleiding Fiscaal Recht & Economie aan de Fontys in Eindhoven… Het is een verkort HBO, waarbij ik in twee jaar een volledige bachelor op zak heb. Heeft te maken met mijn werk en ik hoop daarna een betere positie binnen mijn werk te kunnen krijgen, vooral eentje met meer interessant werk.

Bijdrager
    iMacDonalds

Ik hoop het ook voor je. Wat voor baan heb je dan nu als ik vragen mag?

Bijdrager
    piddy4888
    iMacDonalds op 28 november 2010

En wat zijn jullie van plan te doen na jullie opleiding?

Ik heb geen idee. Ik twijfel tussen elektrotechniek, robotica en scheikunde studeren. Maar daar moet ik me volgend schooljaar pas druk over gaan maken.

Bijdrager
    iMacDonalds

Gymnasium duurt toch 6 jaar, of wil je je in het 5e leerjaar als inschrijven?

Bijdrager
    Doo.

Zit momenteel in 6VWO en volg het profiel N&T (Natuurkunde, Scheikunde, Bio etc.)
    Ga na mijn examens de selectie bij de KLS proberen te halen, en als dit niet gaat lukken wil ik Rechten gaan studeren in Leiden, Groningen of Amsterdam.

Bijdrager
    Hasoweh

Ik volg nu een opleiding Mediatechnologie ( MBO niveau 4) in Tilburg. Ook wel webdeveloper genoemd. Gewoon een super opleiding. Je bent steeds bezig met vernieuwing en bijna het gehele adobe pakket komt aanbod.

Bijdrager
    iPrincess

Volgens mij mag ik de credits voor het verzinnen van het topic een paar dagen geleden. Al was ik te lui om er een te openen :kiss:.

Ik zit nu in 5Havo met profiel CM. Hierna wil ik mijn P halen bij hoogstwaarschijnlijk Communicatie en dan Ruslandkunde gaan studeren. Eerlijk gezegd wist ik een paar weken geleden ook niet dat deze opleiding bestond, maar dit lijkt mij echt een superleuke studie.

Wat ik daarna wil doen weet ik nog niet zeker, maar waarschijnlijk wil ik een journalistieke minor erbij doen, of een educatieve minor.

Omdat Communicatie waarschijnlijk problemen op gaat leveren (wiskunde is een vereiste, en dat heb ik niet), en ik wat meer informatie wil hebben, ga ik deze week even met mijn decaan praten.

Bijdrager
    iMacDonalds

@Eple

Ik wil ook zoiets gaan doen. Is het bij te houden als je niet zoveel weet van programmeren en talen als html java etc. Of wordt dat niet van je verwacht?

En moet je je eigen mac/pc meenemen of werk je daar al achter mac of pc?

Geblokkeerd
    Anoniem

Maak een poll aan met de vraag welk middelbaar niveau je hebt gedaan.

Bijdrager
    iMacDonalds

@iPrincess

Eple mag van mij de credits hebben, heb het topic geopend na een reactie van hem. Maar jij mag er ook wel wat hurr:innocent:

Bijdrager
    iPrincess

Dankjewel :kiss:. Ach, het was ook al een reactie van een paar dagen geleden. Weet niet eens meer waar ik hem hier gepost heb.

Bijdrager
    iMacDonalds

@Usain

Doe jij het? Ik heb geen idee hoe dat moet.

Bijdrager
    syltheboy

Ik volg de opleiding Multi Media op ROC Midden Nederland.:wink:

Bijdrager
    hansiedejong

Ik zit in 4VWO, met het profiel NT.

Bijdrager
    piddy4888

En ook al student! Kost dat niet veel tijd, zo’n dubbele opleiding? :sarcastic:

Moderator
    unSOUND
    iMacDonalds op 28 november 2010

Naar een idee van een mede OMT-lid heb ik dit topic geopend.

Je bedoeld “Naar een idee van een reeds bestaand topic”…

Welke opleiding heb je (gehad)?

:wink:

( en daarom krijgt deze een slotje… )

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.