19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinhelper

Het grote ''Welke Grand Theft Auto heb jij ooit gespeeld?''-topic

Er zijn wel een hoop draadjes die over GTA gaan, met in hoofdzaak problemen met het spelen op Macs als onderwerp.
    Vandaar dit topic, het is de bedoeling dat je met elkaar ervaringen en verhalen kan uitwisselen over alles wat met GTA te maken heeft. Voor de mensen die niet precies weten wat het is: klik even hier.

Zelf heb ik als eerst GTA III Liberty City gespeeld op de Xbox van mijn broer. Later GTA San Andreas gekocht in 2006 en die speel ik nu nog steeds, voor de 2de keer helemaal aan het uitspelen.

Volgende week komt mijn nieuwe krachtpatser binnen, een windowsbak die GTA IV gaat draaien. Omdat ik zag dat GTA III na bijna 9 jaar nog steeds verkrijgbaar is, ga ik die ook weer spelen. Straks dus van 1 naar 3 verschillende GTA’s.

Welke GTA’s heb jij gespeeld en wat waren je ervaringen?:wink:

Bijdrager
    Yannes

San Andreas

Ik vond het geen zak aan.

Bijdrager
    senyo

GTA, GTA London, GTA II, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas (allen op pc), GTA Vice City Stories (PSP) en GTA Chinatown Wars (PSP):lol:

Bijdrager
    Hansi2124

Verplaatst naar forum Spelletjes.

Bijdrager
    R1039

GTA(PSOne), GTA II(PSOne), GTA III(XBOX), GTA Vice City (PC, het meest gespeeld waarschijnlijk), GTA San Andreas (XBOX+PC), Liberty City Stories (PSP+PS2), Vice City Stories (PSP+PS2), GTA Chinatows Wars (iPhone) & GTA4(PS3).

Pas vanaf Vice City werd het echt leuk en die heb ik dan ook helemaal kapot gespeeld met een vriend, San Andreas is ookwel aardig vaak gespeeld, Vice City Stories is toch wel de leukste PSP game en GTA4 heb ik vrij weinig gespeeld eigenlijk.

Bijdrager
    Lauwrence

Vice City op de PS2. Mijns inziens nog altijd de beste in de serie. Ik heb uiteraard San Andreas vol verwachting toen ook nog gekocht, gevolgd door GTA IV op de PS3, maar dat waren beiden een teleurstelling.

Wat VC sterk maakte was de atmosfeer vh spel, niet in de laatste plaats door de geweldige muziek. Ik kon daar helemaal in opgaan, iets wat ik nooit heb kunnen zeggen van de opvolgers. Ik hoop dan ook stiekempjes dat VC een vervolg krijgt op de PS3.

Bijdrager
    chrisy

GTA london (pc), GTA vice city (pc), GTA san andreas, GTA chinatown Wars (Ipod touch), GTA IV (mac)

Bijdrager
    Maverick9898

GTA II, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas, GTA IV, GTA IV Liberty City Stories

III vond ik het minst. Vice City was de bom (behalve de missie met die mini-helikopter:S). Vice City heb ik denk ik wel 10 keer uitgespeeld. San Andreas was okay. Wat vooral leuk was was dat alles zo groot was in vergelijking met Vice City. GTA IV is ook leuk! Veel missies! GTA IV Liberty City Stories vond ik ook leuk al leek dat veel op GTA IV. Van de twee verhaallijnen in LCS vond ik Ballad of Gay Tony het leukst. Ik ben niet zo’n motorfan en je moet in die andere heel vaak op zo’n chopper rijden.

Inactief
    Anoniem

GTA, GTA |, GTA ||, GTA Vice City, GTA San Andreas, Liberty City stories, Vice City stories, Chinatown Wars & GTA 4

Kortom, allemaal buiten GTA |||

Bijdrager
    paulthetall

GTA 2 kan ik wel via wineskin omzetten. Is een goeie! zet ik op de lijst om om te zetten. De game is nu freeware. Eerst de site afwerken die bijna klaar is en dan kan ik me weer op het omzetten focussen.

Bijdrager
    Rickje

Doe geen moeite, is er al, volgens google.

http://www.macclubindonesia.com/forums/showthread.php?t=35819

Bijdrager
    J-Flex
    Maverick9898 op 01 augustus 2010

Vice City was de bom (behalve de missie met die mini-helikopter:S).

Helemaal mee eens! Vice City was en blijft nog steeds een ernstig vet spel! Die mini-helikopter missie was inderdaad minder. In San Andreas heb je ook zo’n missie met een machine bovenop een gebouw en dan moet je die helikopters neerschieten…pfff…daar ging de controller weer de kamer.

Bijdrager
    RvanL

Hulde:razz:

Bijdrager
    Tumbler

gta vice city op de ps2

Bijdrager
    Mattman

GTA Londen, GTA II, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas, Liberty City Stories, Vice City Stories, GTA 4 + Lost & Damned en The Ballad Of Gay Tony.

Bijdrager
    Tumbler
    J-Flex op 01 oktober 2010
    Maverick9898 op 01 augustus 2010

Vice City was de bom (behalve de missie met die mini-helikopter:S).

Helemaal mee eens! Vice City was en blijft nog steeds een ernstig vet spel! Die mini-helikopter missie was inderdaad minder. In San Andreas heb je ook zo\’n missie met een machine bovenop een gebouw en dan moet je die helikopters neerschieten…pfff…daar ging de controller weer de kamer.
    Dat was ook zo bij mij, heb effe een nieuwe joystick erin moeten zetten:slant:

Bijdrager
    Koning Frank

San Andreas. Old school shit~

Bijdrager
    KarelWillem

Hier is Vice City maandenlang tot vervelens toe gespeeld door mijn twee zoons.

Nu heeft de jongste een download van San Andreas gevonden en op Internet een hele rij cheat codes.

Dus ik zie de bui al weer hangen.:wink:

Bijdrager
    Clemenza

Als eerste Vice city, PC, ongelofelijk lang gespeeld. Toen San andreas voor een dag ofzo. En toen IV voor de xbox wat ik nog steeds speel:)

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.