30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 83)
  • Q:
    Bijdrager
    iJeroen

Het grote Social-Networking topic

Hoii,

Ik ben nu een tijdje lid van Hyves en lees dat er op OMT ook een aantal mensen hyves hebben. Wordt het niet eens tijd voor een OMT hyve? Zoja, ik maak ‘m wel. Lijkt me leuk! :)

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik doe mee!:)

Moderator
    Rivanov

Hyves.. :cry:

Bijdrager
    iJeroen
    ”Rivanov”

Hyves.. :cry:

Geen hyver?

Bijdrager
    Yip

alleen dáárvoor zou ik eventueel een hyves-account aanmaken…:)

Bijdrager
    .Robin

Ah ja joh waarom niet, Tegenwoordig heb je voor alles een Hyve of een FaceBook Group…

Bijdrager
    NN.

Er is al een mooi forum, dus waarom ook nog een hyve?

Bijdrager
    iJeroen
    ”NN.”

Er is al een mooi forum, dus waarom ook nog een hyve?

Vrienden, naamsbekendheid en populariteit bij jongeren. Je moet wel bijblijven, toch? :)

Bijdrager
    Dedstok

Er is al een OMT Hyves.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Mickert”

Er is al een OMT Hyves.

Krijg nou wat, inderdaad. Maar uhm.. daar mag wel wat aan gebeuren, toch? :wink:
    Geen logo, geen omt.hyves.nl maar appletalk.hyves.nl, geen up-do-date dingetjes (filmpjes, foto’s etc), zelfs de standaard hyves-kleuren zijn nog niet vervangen, er wordt ook niks aan gedaan… :(

Bijdrager
    Rub3n

alhoewel ik Hyves leuk vind om contact met vrienden etc te onderhouden. ben ik niet echt van de “lid-worden-van-iedere-hyve-waar-ik-iets-mee-te-maken-heb”

Bijdrager
    damondike

Geen Hyves, in godsnaam, wat voegt dat toe???

Bijdrager
    lbarends

wat is trouwens het nut van hyves?

Bijdrager
    iDarwin

Hyves, vindt ik baggen.

Bijdrager
    iJeroen

Dan niet. Het leek me een leuk idee aangezien driekwart Nederland op Hyves zit, zeker de mensen die in het macwereldje zitten. Er is ook al een OMT hyve, maar daar is nooit wat aan gedaan, loopt nu weg te rotten onder wat spinnenwebben.

Maargoed, dan doen we het niet. Het was maar een idee…

Bijdrager
    AAPL

Ik heb liever een Facebook Group dan een Hyve. Ik heb echter een hyves account, Linkedin en Facebook. Maar nu met de iPhone app heb ik liever Facebook dan hyves…

Bijdrager
    sven-

Sowieso niet, Hyves is daar niet voor geschikt vind ik. Té goedkope uitstraling.

Bijdrager
    iJeroen

En als Emuuuh en ik nou eens proberen een leuke, gave, professionele hyve te maken? Om te kijken of het wat is? Als het niks is kunnen we ‘m weer verwijderen, of gewoon niet lid worden.:)

Bijdrager
    lbarends
    ”iJeroen”

Het leek me een leuk idee aangezien driekwart Nederland op Hyves zit.

dus dan moeten wij het ook maar doen?
    mac gebruikers zijn uniek niet 1 is er het zelfde dus we kunnen geen meelopers worden.

Bijdrager
    iJeroen

Kun je een Hyve ook weer verwijderen? Dan start ik namelijk nu. En dan kijken wie durft te zeggen dat het onprofessioneel is. :evil:

Bijdrager
    Drexciyan

Niemand houdt je tegen om zo’n pagina op te zetten. En je kunt hem altijd weer verwijderen.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Drexciyan”

Niemand houdt je tegen om zo’n pagina op te zetten. En je kunt hem altijd weer verwijderen.

Mooi. Dan ga ik even aan de slag, als ‘ie af is horen jullie het wel. Wordt het niks, haal ik hem er weer af. :)

Bijdrager
    God

Ik vind het wel grappig, dat Hyves.
    Het is een heel sociaal gebeuren, en het mooie ervan is, is dat het (over-over-over-overgrote deel) Nederlandstalig is. Geen Engelsen die mijn “hyves” lezen of iets dergelijks, dus ook geen taalbarrière..

Ik heb sinds kort geen msn messenger meer, aangezien ik het zat was dat mensen alleen nog maar dingen via MSN konden zeggen. Ik laat me liever bellen, of sms’en. Hyven is handig om op de lange termijn dingen af te spreken met een groepje, of iemand zijn/haar foto’s te bekijken van een barbecue die we een keer hebben gehad. Ik noem maar iets.

Bijdrager
    iJeroen

Verdorie.. de namen omt.hyves.nl en onemorething.hyves.nl zijn al gebruikt. :(

Bijdrager
    Drexciyan

another.thing ?;)

Bijdrager
    mac osx rules

Stuur Koen een berichtje, en vraag om bevoegdheden of zoiets..

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”iJeroen”
    ”Mickert”

Er is al een OMT Hyves.

Krijg nou wat, inderdaad. Maar uhm.. daar mag wel wat aan gebeuren, toch? :wink:
    Geen logo, geen omt.hyves.nl maar appletalk.hyves.nl, geen up-do-date dingetjes (filmpjes, foto’s etc), zelfs de standaard hyves-kleuren zijn nog niet vervangen, er wordt ook niks aan gedaan… :(

Mag inderdaad wel eens gebeuren!

Bijdrager
    iJeroen
    ”mac

Stuur Koen een berichtje, en vraag om bevoegdheden of zoiets..

Alleen is zijn naam appletalk.hyves.nl. Ik kijk wel of ik iets kort kan sluiten met de beheerder van omt.hyves.nl of onemorething.hyves.nl. Dat zijn nou ook niet de meest bezochte sites…

Bijdrager
    Yannes

Alle 30+ heeft oneens gestemd. :wink:

Bijdrager
    lbarends

dus ik ben 30+ ?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 83)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.