-
”Mickert”
Er is al een OMT Hyves.
Krijg nou wat, inderdaad. Maar uhm.. daar mag wel wat aan gebeuren, toch?
Geen logo, geen omt.hyves.nl maar appletalk.hyves.nl, geen up-do-date dingetjes (filmpjes, foto’s etc), zelfs de standaard hyves-kleuren zijn nog niet vervangen, er wordt ook niks aan gedaan…Dan niet. Het leek me een leuk idee aangezien driekwart Nederland op Hyves zit, zeker de mensen die in het macwereldje zitten. Er is ook al een OMT hyve, maar daar is nooit wat aan gedaan, loopt nu weg te rotten onder wat spinnenwebben.
Maargoed, dan doen we het niet. Het was maar een idee…
Ik vind het wel grappig, dat Hyves.
Het is een heel sociaal gebeuren, en het mooie ervan is, is dat het (over-over-over-overgrote deel) Nederlandstalig is. Geen Engelsen die mijn “hyves” lezen of iets dergelijks, dus ook geen taalbarrière..Ik heb sinds kort geen msn messenger meer, aangezien ik het zat was dat mensen alleen nog maar dingen via MSN konden zeggen. Ik laat me liever bellen, of sms’en. Hyven is handig om op de lange termijn dingen af te spreken met een groepje, of iemand zijn/haar foto’s te bekijken van een barbecue die we een keer hebben gehad. Ik noem maar iets.
”iJeroen””Mickert”Er is al een OMT Hyves.
Krijg nou wat, inderdaad. Maar uhm.. daar mag wel wat aan gebeuren, toch?
Geen logo, geen omt.hyves.nl maar appletalk.hyves.nl, geen up-do-date dingetjes (filmpjes, foto’s etc), zelfs de standaard hyves-kleuren zijn nog niet vervangen, er wordt ook niks aan gedaan…Mag inderdaad wel eens gebeuren!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.