30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 127)
  • Q:
    Bijdrager
    1234

Het grote iPhone 4S topic

Ik kon nog geen topic vinden over de nieuwe iPhone 4S.

Bekijk de keynote hier:
    http://events.apple.com.edgesuite.net/11piuhbvdlbkvoih10/event/index.html

Vergelijking iPhone 4 en iPhone 4S

Bron:
    http://reviews.cnet.com/8301-19512_7-20114949-233/iphone-4-vs-iphone-4s-comparison-chart/

Geef hier je mening, aanvullingen op algemene info.
    Met welke verbeteringen ben je blij, welke vallen tegen etc.

Zelf ben ik erg benieuwd naar de camera en de Siri stembediening.
    de nieuwe apps in Ios5 moet ik nog even checken.

Bijdrager
    Philip Kotler

iPhone 4S is natuurlijk mooi, maar is het de moeite waard om te upgraden?
    De 4S is in mijn opzicht alleen maar iets sneller en heeft een betere camera..
    De meeste vooruitgang zit hem in iOS5, alleen jammer dat Siri misschien niet (goed) zal werken in Nederland (http://www.onemorething.nl/2011/10/siri-je-eigen-personal-assistant/)
    Ik denk dat ik toch maar bij de iPhone 4 blijf..
    Echter met verlenging abbo, is een klein beetje extra betalen misschien de upgrade wel waard..

Bijdrager
    1234

ik koop hem zelf alleen al voor de camera, maar ik twijfel inderdaad aan de Siri functie in het nederlands..

Bijdrager
    Philip Kotler

Ik wacht in ieder geval de reviews af!
    Mochten de nieuwe updates doorslaggevend zijn, dan komt hij er zeker!

Bijdrager
    1234

zit de keynote nog even terug te kijken; als hij uit een vorig gesprek onthoudt wat de naam van je vrouw is begin ik wel steeds meer een HAL 9000 idee te krijgen…

Lijkt me een gevoelig gebruikersprofiel wat ze dan van je aan het maken zijn. alles wat je zegt wordt geregistreerd op de Apple servers?

Bijdrager
    CMD-Z

denk dat voor de mensen die een iphone 4 hebben de upgrade misschien niet zo spectaculair is.

Mensen die een 3G of 3GS hebben, en het niet erg vinden dat het design niet veranderd is, daarvoor is dit natuurlijk een prachtige update, een toestel wat zichzelf bewezen heeft en nu nog verbeterd is ook!

Bijdrager
    CMD-Z

nu maar wachten tot de pre-order begint;-)

Ik zit zelf met T-mobile en ben aan t einde van mn abbo, wat zouden jullie doen?

gewoon bij t-mobile blijven? of nu de overstap maken naar een andere provider?

Bijdrager
    Philip Kotler

@ CMD-Z

Ik zou gaan kijken welke provider voor jouw het beste (en goedkoopste) is i.c.m. met een iPhone.
    Misschien dat Vodafone voordeliger is?
    Kijk ook eens naar het internetgebruik.. bij een Vodafone abbonement hebt je bijvoorbeeld een datalimiet van 1GB en ik weet niet hoe dat zit bij T-Mobile..

Bijdrager
    CMD-Z

Thanks, is natuurlijk ook nog ff de prijzen afwachten inderdaad.

Opzich qua bereik weinig klachten over t-mobile in amsterdam.

Hoe kun je eigenlijk checken hoeveel data je verbruikt per maand?

Bijdrager
    jgmkoster

Settings -> general -> usage

Maar is dit geen overzicht van maandelijks verbruikt, maar van al je gebruik vanaf je reset (die je dus waarschijnlijk nog nooit hebt uitgevoerd). Je kunt dus alleen bekijken hoeveel je gemiddeld per maand verbruikt.

Bijdrager
    wietje

Hallo,?
    ik ben van plan om een iPhone 4s te kopen. Ik heb nu een samsung i8910.
    Het is namelijk zo dat er verbeteringen zijn waar ik blij om ben.? Ik hoopte op een nieuw design maar dit kwam er niet.
    ?Ik ben echt aan het twijfelen om een iPhone 4s te kopen.?
    Want nu weten we met zekerheid dat de volgende iPhone (iPhone 5, die ongeveer binnen 9 maanden gaat uitkomen.(was gisteren gezegd op OMT-live)) een nieuw design gaat krijgen. Anders gaan de mensen nog teleurgesteld zijn.
    Het is ook zo dat niemand ziet dat je een iPhone 4s hebt.?
    Ik vind het design van de iPhone 4 echt wel nice!

Moest Apple nu met een duidelijk verschil gekomen zijn dan zou ik hem direct gekocht hebben, maar nu twijfel ik.

Wat denken jullie? (Ik weet dat jullie niet in mijn plaats kunnen denken.)
    PS: kom uit België.

Bijdrager
    Philip Kotler

@ CMD-Z

Je kan er ook een app voor downloaden in de app store.
    Ik zit bij Vodafone, en krijg een smsje als ik 90% heb verbruikt, dit smsje krijg ik echter nooit.
    Heb dus voldoende aan 1GB.
    Misschien kan je een (online) rekening opvragen van T-Mobile ?
    Bij Vodafone kan dat iig. wel..

Bijdrager
    jgmkoster

Persoonlijk denk ik: investeer dat geld in een cursus Nederlands. Wat een gebrabbel.

Bijdrager
    Philip Kotler

EDIT: ik heb net even gekeken op http://www.ritel.nl, en daar zijn de databundels van T-Mobile even groot als die van Vodafone i.c.m. een iPhone. Ik blijf persoonlijk bij Vodafone omdat T-Mobile minder goed bereik geeft in sommige delen van Zeeland.
    Ook is het zo, zie ik net, dat je bij T-Mobile altijd moet bijbetalen voor de iPhone i.c.m. een abonnement en dat dit niet het geval is bij Vodafone, waarom? Joost mag het weten..

Bijdrager
    Afroman

Bluetooth 4.0? Wat is dat nou weer? Ik zag ook al geen verschil tussen bluetooth 2.0 en 2.1EDR.

Bijdrager
    nebilem
    CMD-Z op 05 oktober 2011

nu maar wachten tot de pre-order begint;-)

Ik zit zelf met T-mobile en ben aan t einde van mn abbo, wat zouden jullie doen?

gewoon bij t-mobile blijven? of nu de overstap maken naar een andere provider?

Ik heb 1 jaar een iPhone 4 met Tmobile gehad. Ik was ontevreden over het bereik enzo en dacht dat andere providers beter waren. Ik heb nu sinds augustus Vodafone met dezelfde iphone 4 en moet zeggen dat Vodafone geen haar beter is. Slechter nog met Vodafone heb ik zelfs minder bereik en ik woon in hartje randstad.

Bijdrager
    Afroman

En dat terwijl T-Mobile 70 % van al het mobiele dataverkeer ownt.

Dat Vodafone beter is is al jaren een fabel. Ze zijn duurder en het bereik is echt niet beter.

Bijdrager
    nebilem
    Afroman op 05 oktober 2011

En dat terwijl T-Mobile 70 % van al het mobiele dataverkeer ownt.

Dat Vodafone beter is is al jaren een fabel. Ze zijn duurder en het bereik is echt niet beter.

Klopt ik heb het ervaren.

Bijdrager
    thomth

Ik heb even een vraag over Siri:
    1. Als ik een iPhone 4s koop, werkt Siri dan als je Nederlands als taal instelt, of moet je het hele systeem in het Engels instellen. Of werkt het überhaupt niet in Nederland?
    2. Zou Siri ook geactiveerd kunnen worden op de iPhone 4? Net al ,en voice control op de huidige iPad?

Bijdrager
    Afroman

1. Werkt in Engels Frans en Duits
    2. Nee, dat is de killerfeature van de iPhone4s

iPhone 4 kan het makkelijk aan maar dat releasen ze niet.

Bijdrager
    Philip Kotler

En dat terwijl, wanneer je T-Mobile en Vodafone i.c.m. een iPhone naast elkaar legt, Vodafone goedkoper uit de bus komt. Scheelt over 24 mnd. €70,-

Bijdrager
    1234

Ze zeggen in de keynote dat engels duits en frans werken, de rest van de talen worden op termijn toegevoegd. Nederland is maar een klein land, afgeleid van het feit dat de eerste iPhone hier zelfs nooit echt te koop was denk ik niet dat NL heel erg veel prioriteit heeft.. maar we zullen zien.

Bijdrager
    thomth

Maar stel nou: ik koop een iPhone 4s. Deze stel ik in in het. Nederlands, kan ik Siri dan wel gebruiken in het Duits of Engels, of wordt het dan gewoon gedeactiveerd en moet ik om Siri te gebruiken, m’n telefoon ook in het Engels zetten?

Bijdrager
    Maikelstams

Goeiemiddag,

Ik ben op zoek naar een redactielid van One More Thing. Ik ben journalist in opleiding en werk voor http://www.ger.nl. Ik heb enkele vragen over de nieuwe iPhone 4s; een reactie op de overheersende teleurstelling en de twijfels over Siri. Verder heb ik wellicht nog enkele inhoudelijke vragen over het nieuwe model.

Als er anderen zijn die een uitgesproken mening hebben over de 4s hoor ik het ook graag!

Alvast bedankt,

Maikel Stams
    Student Journalistiek

Bijdrager
    BasiX

@Maikelstams

Neem hier even een kijkje voor een lijst met redactieleden: http://www.onemorething.nl/over

Bijdrager
    Maikelstams

@BasiX

Thnx, die pagina had ik nog niet gezien. Ik heb zojuist een bericht gestuurd naar een van de redactieleden.

Bijdrager
    JH90

Als de 4s uitkomt de 28e, komt deze dan ook meteen voor Vodafone uit? Wil niet overstappen naar T-Mobile namelijk..

Bijdrager
    iep

De huidige stemherkenning heeft problemen met meer dan 1 taal. Je kunt op dit moment namelijk maar in 1 taal de stembediening doen. Daardoor kun je geen buitenlandse nummers afspelen tenzij je die heel erg letterlijk in de taal in kwestie uitspreekt. Wij Nederlanders moeten Engelse nummers op z’n Nederlands uitspreken, zoals Henk Westbroek dat ook vaak deed. Doe je dat niet dan zal de iPhone er geen zak van snappen. Aangezien Siri de context van wat je zegt snapt heb ik goede hoop dat het ook in staat is om meerdere talen te herkennen. Daardoor kun je gewoon lekker de juiste Engelse uitspraak van de titel van een nummer behouden. Dus hopelijk niet meer iets kroms als “speel dark siede of te moen af” maar daadwerkelijk “speel dark side of the moon af”. Idem voor namen van artiesten.

Bijdrager
    Hansi2124
    wietje op 05 oktober 2011

Ik hoopte op een nieuw design maar dit kwam er niet………….

Want nu weten we met zekerheid dat de volgende iPhone een nieuw design gaat krijgen. Anders gaan de mensen nog teleurgesteld zijn………

Het is ook zo dat niemand ziet dat je een iPhone 4s hebt.?…….

Moest Apple nu met een duidelijk verschil gekomen zijn dan zou ik hem direct gekocht hebben, maar nu twijfel ik………

Jij bent dus een van die mensen die een iPhone al zouden kopen als deze een ander uiterlijk zou hebben gekregen. Wat er van binnen is veranderd is blijkbaar van ondergeschikt belang.

PS: kom uit België.

:sealed:

Bijdrager
    IBram15

Ben van plan deze vrijdag zo vroeg mogelijk te bestellen zodat ik ‘m de week erop hopelijk heb.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 127)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.