30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 790)
  • Q:
    Bijdrager
    Bor

Het grote “Ik werk in de supermarkt”-topic!

Het topic voor iedereen die werkzaam is bij een supermarkt! Hier kan je praten over lastige klanten, nare acties, werkervaringen en nog veel meer! Weer welkom!

Ik zelf werk (officieel) zes uur per week bij Albert Heijn 1034 in het Centrum van Dordrecht als vulploegmedewerker. Het is de bedoeling dat ik uiteindelijk ook achter de kassa terecht kom; bij ons in het filiaal zijn veel mensen multifunctioneel omdat we een klein team hebben.

En jullie?:D

Bijdrager
    Wiki Post

Dit topic is bedoeld voor iedereen die in een supermarkt werkt, of heeft gewerkt. Ook mensen die willen weten hoe het er achter de schermen aan toe gaat mogen natuurlijk meelezen.
    Lieve mensen, lucht hier je hart over vervelende klanten, vulplanningen die niet kloppen of vertel een grappige anekdote over vallende bierkratten.

OMT’er die bij een supermarkt werk(t)en.

Albert Heijn
    Bor
    iPrincess

Aldi

C1000

Jumbo

Bijdrager
    diotav

Het grote “Ik werk in de snackbar”-topic! .. next!

Bijdrager
    Bor

Er zijn op dit forum veel mensen die bij een supermarkt werken die daar graag over willen praten samen. Dat hoeft nu niet meer in topics die eigenlijk voor een groter publiek zijn, dus als jij jezelf lekker uit dit draadje verwijderd heb je er geen last meer van.

Bijdrager
    sven-

Het grote “ik werk andere forumleden op hun zenuwen” topic. Gaat goed Loungers, met het niveau.

Bijdrager
    iPrincess

Yay, Kwalbert 1515 XL fer sure . :P.
    Jammer dat het draadje van de AH niet meer mocht.
    Nou, over mijn werkzaamheden zijn het vullen van de bakproducten, vrucht- en groenteconserven, soepen, tussendoortjes en zonatura (Ja, dat is één gang). Verder roddel ik graag met mijn collega’s (vandaag weer eens vernomen dat een van de teamleiders waarschijnlijk ontslagen wordt), zit ik in de kantine, of zit ik in het magazijn te klooien.

Nou, als je meer wilt weten vraag je het maar

Bijdrager
    Bor

Hebben je een vast pad? :O

Wij wisselen altijd…

Bijdrager
    iPrincess

Ja, dat moet haast wel, wij hebben zo’n grote winkel. Maar als ik buiten mijn vaste dagen werk dan sta ik bijna altijd op een andere afdeling. Zuivel en Houdbaar is bij ons ook een ‘bijna’ gescheiden afdeling. Het is voornamelijk voor het snel vullen. Als je altijd op dezelfde pad staat ken je het beter en hoef je niet de hele tijd te zoeken :lol:

Bijdrager
    Koetjesreep

En nog nog geven ze jullie een hongerloontje. Ze moesten zich kapot schamen.

Bijdrager
    Bor

Dat is waar natuurlijk. Bij ons zijn er maar 8 paden:P dus wij kennen het meeste wel uit ons hoofd…

Bijdrager
    I-Joris

ik geef mensen hun klusjes bij zo’n winkel

Bijdrager
    Bor

Teamleider?

Bijdrager
    iPrincess

Bij ons ook zo’n 8 á 10, maar die gangen zijn ook zo’n 15 meter lang. Dat is heel iets anders dan 7 meter.

@ Koetjesreep

24 uur = 157, 20. Lang leve de reiskostenvergoeding.

Bijdrager
    Bor

Bij ons zijn ze 7 meter lang ja. En er is nog een AGF-afdeling en een bakkerij. Geen kaasboer en slager, en de eieren staan op een kop want anders is er geen ruimte voor:P

Bijdrager
    .Robin

Ik werk bij de C1000, en houdt ook mensen aan het werk…:)

Bijdrager
    iPrincess
    ”Bor”

Bij ons zijn ze 7 meter lang ja. En er is nog een AGF-afdeling en een bakkerij. Geen kaasboer en slager, en de eieren staan op een kop want anders is er geen ruimte voor:P

Dat is echt lekker kansloos. Wij hebben een bakkerij, Groente en Vers, Kaas, Grill en Steak en gewoon vlees. En de eieren staan bij ons tussen de zuivel en het ontbijt. En we hebben geloof ik uit het hoofd 8 koppen en 4 eilanden. Plus nog wat rotzooi op huishoud.

Bijdrager
    Bor

Grill en Steak? WTF is dat?!

Bijdrager
    Koetjesreep

6,55, dat bedoel ik, schandalig:P

Bijdrager
    I-Joris

xl bullshit elke dag verse geprepareerde bende,

Bijdrager
    iPrincess

Een afdeling voor voornamelijk BBQ vlees en het wat grotere braadvlees. Ook hebben wij Halal vlees :innocent:.

Bijdrager
    Bor
    ”Koetjesreep”

Plus 10% van alles dat je ouders aan boodschappen uitgeven!:D

Bijdrager
    Bor
    ”iPrincess”

Een afdeling voor voornamelijk BBQ vlees en het wat grotere braadvlees. Ook hebben wij Halal vlees :innocent:.

Halal hebben wij ook niet…

Bijdrager
    iPrincess
    ”Bor”
    ”Koetjesreep”

Plus 10% van alles dat je ouders aan boodschappen uitgeven!:D

Das ook maar een keer per kwartaal. Maar goed, iedere euro telt:)

Bijdrager
    Bor

Dat is waar, en hier thuis wordt zo ongeveer alles bij AH gekocht…

Bijdrager
    iPrincess

Bij ons niet. Mijn moeder doet helaas ook irritant veel boodschappen bij de Aldi :x. Maar de laatste keer was een dikke 50 euro, maar mijn verjaardag zat ook in dit kwartaal :P

Bijdrager
    Bor

Bij ons ook beide, maar ja… Wel het meeste bij Albert Heijn…

Bijdrager
    jimeh

Ah xl hier:D
    1018 als je het wilt weten.
    Het is de kleinste xl van nederland maarja
    en we zijn trouwens nooit optijd klaar -.-

Bijdrager
    Bor

Wij ’s avonds ook niet…

Ik heb vandaag trouwens een klant helemaal blijgemaakt enzo:P want ze was vrijdag bij mij aan het klagen geweest dat de rode huiswijn er nooit was en toen had ik het nog nagevraagd en bleek dat de voorraad verkeerd in het systeem stond, dus dat vertelde ik haar vandaag en zei helemaal van “ooo dat je dat nog weet, maar dat lelijke hoofd van mij vergeet je natuurlijk nooit hè?” Inderdaad, maar dat heb ik haar maar niet gezegd:P

Bijdrager
    iPrincess

De beste AH XL van 2008 trouwens ook nooit -.-

Bijdrager
    Bor

Ons museumfiliaaltje ook niet XD

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 790)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.