30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 850)
  • Q:
    Bijdrager
    windowsinthewindow

Het grote Dashboard Widget topic

Alle leuke widgets, plaats ze hier, met een link (liefst ook een screenhots)
    P.S. is maar een idee

[mod:b4a419ea13=”iRuben”]Doe volgende keer even normaal met de titel van je topic.:x En onzin polletjes plaats je ook maar ergens anders.[/mod:b4a419ea13]

Bijdrager
    Hobbes

Kan je AUB of SVP in de tittel de caps afzetten

Bijdrager
    windowsinthewindow
    ”Hobbes”

Kan je AUB of SVP in de tittel de caps afzetten

AUB voor mij

Bijdrager
    lowfi

edit:

das beter:)

Bijdrager
    Mac-ofiel

Topic-titel aangepast. Alles in hoofdletters
    staat gelijk aan schreeuwen en daar zit
    niemand op te wachten.

Bijdrager
    Ruben
    ”Mac-ofiel”

Topic-titel aangepast. Alles in hoofdletters
    staat gelijk aan schreeuwen en daar zit
    niemand op te wachten.

Blijkbaar waren we er tegelijk mee bezig.:-P

Bijdrager
    Mac-ofiel

LOL slotje dan maar :bigsmile:

Bijdrager
    windowsinthewindow

:x

Bijdrager
    windowsinthewindow

… en wie heeft er nu al een widget…

Bijdrager
    Hobbes
    ”lucasraggers”

Jawel, de eerste Nederlandse widget is er: Woorden Web. Verkeert nog in bèta status, maar zeg maar of het iets is.

”lucasraggers”

Nu doet hij het perfect: Van Dale.

Bijdrager
    iSander
    ”windowsinthewindow”

Wat is jouw leeftijd nu? Ben ik nu aan het hallucineren of was je leeftijd daarnet 11 en nu plots 46?

On-topic: Die Van Daele widget ziet er hartstikke handig uit. Nu nog wachten op Tiger en centjes

Bijdrager
    windowsinthewindow
    ”Hobbes”
    ”lucasraggers”

Jawel, de eerste Nederlandse widget is er: Woorden Web. Verkeert nog in bèta status, maar zeg maar of het iets is.

”lucasraggers”

ziet er goed uit:)

Bijdrager
    windowsinthewindow
    ”iSander”
    ”windowsinthewindow”

Wat is jouw leeftijd nu? Ben ik nu aan het hallucineren of was je leeftijd daarnet 11 en nu plots 46?

On-topic: Die Van Daele widget ziet er hartstikke handig uit. Nu nog wachten op Tiger en centjes

je hallucineert

Bijdrager
    Hobbes
    ”windowsinthewindow”
    ”iSander”
    ”windowsinthewindow”

je hallucineert

Is dat niet dat vervelende broertje van Xserve:? :P
    Ik kan aan Tiger geraken voor maar €60:)

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Wat is die Widget van Van Dale snel qua zoeken zeg. Echt super!

Bijdrager
    iSander
    ”windowsinthewindow”

je hallucineert

Oké m’n oprechte excuses dan! Het zal het zakje M&M’s liggen wss…

Bijdrager
    ISS

Ik ben meer op zoek naar een widget wat de Nederlandse (en Europese) beursindices (& koersen) weergeeft.

Bijdrager
    jps

weet er iemand of dat widget met de locatie van de vliegtuigroutes hier ook zal werken?

Bijdrager
    mr.greenish

Ja die werkt hier al:)

Bijdrager
    ISS

Of een TV-gids… ik vind http://gids.omroep.nl/ niet erg prettig…. Of een TeleTekst widget ipv een apart programma…

http://www.apple.com/downloads/macosx/dashboard/

Bijdrager
    jps
    ”mr.greenish”

Ja die werkt hier al:)

ook voor intraeuropese vluchten, en transatlantische?
    kan je werkelijk zien waar de vlieger zich bevindt op een map?

Bijdrager
    PureLogic
    ”Hobbes”
    ”lucasraggers”

”lucasraggers”

Die zou cool zijn in hetzelfde jasje als de dictionary widget in Tiger!

Zou er een manier zijn om de Yellow Pages widget met bijv. de Amsterdamse Gouden Gids te laten werken? Die van Apple blijft het mooist natuurlijk.

Bijdrager
    Eehhm…

TV gids

En wat dachten we van de NS reisplanner, file-info van de ANWB?

Ik gebruik sinds kort de reisplanner van 9292 op m’n Palm, echt geweldig, maar zelfs die gaat het moeilijk krijgen als er een goeie widget voor komt. Alhoewel, onderweg is de palm toch het handigst…

Bijdrager
    Reflex

Ik ben helemaal te vinden voor die van dale widget:) ik gebruik die site minstens 5 keer per dag, mits hij er niet uit ligt…:cry:

Bijdrager
    Robert de Groot

Een 9292OV-widget zou super zijn!

– Daarnaast nog wat werelwijde beursen, de koers van de euro en dat soort economische blaat is ok!
    – Een voetbal widget. Met soort van TT-pag. 601, 666 en 667 overzicht.

Bijdrager
    ISS

Apple zal vanaf vrijdag ook wel widgets gaan publiceren en hopelijk dus vooral voor Nederland…

Bijdrager
    Eehhm…

Ik stuurde vanochtend de volgende e-mail naar 9292ov:

heren, dames,

Ik gebruik sinds kort op mijn Palm PDA met zeer veel plezier de 9292OV reisplanner. Die 6 euro zijn de best bestede euros sinds lange tijd. Mijn complimenten aan de programmeurs!
    Ik heb het aan een paar mensen laten zien en er waren er bij die alleen voor die functie wel een eenvoudige Palm wilden aanschaffen.

Als Apple MacOSX gebruiker stap ik binnenkort over op de nieuwe versie van het besturingssysteem OSX 10.4 (Tiger)

In dit besturingssysteem zit een handige functie voor handige informatietoegang, met de naam DashBoard. Hierin functioneren kleine programma’s Widgets genaamd.
    Meer informatie hierover: http://www.apple.com/nl/macosx/features/dashboard/

Onder Apple gebruikers bestaat mogelijk veel belangstelling voor een OV9292 Widget voor OV informatie. Meer informatie hierover: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=536347#536347

Misschien is het mogelijk de functionaliteit van de reisplanner om te zetten naar een Dashboard Widget… Ik zou zeer geïnteresseerd zijn in dit programmaatje, en met mij vele Apple gebruikers.

Ik verzoek u om te onderzoeken of dit mogelijk is en zakelijk interessant is. Ik verheug me op het resultaat.

Ik kreeg zojuist het volgende antwoord:

Bedankt voor uw e-mail.
    Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze PalmWijzer.

Bedankt ook voor uw tip wat betreft de Dashboard Widget. Wij zullen onderzoeken of dit interessant voor ons is.

Met vriendelijke groet,

Minke Kooman
    Klantenservice zakelijke producten

Dus wie weet…

Bijdrager
    Berend

Ik ben bezig met een widget voor de buslijnen voor mezelf (connexxxion).
    Aangezien ik met programmeren in wel bekend ben.. moet javascript wel te doen zijn.
    Ook heb ik de Van Dale een ander uiterlijk gegeven aangezien dat grijs en zwart niet echt heel mooi was vond ik;)

klik op plaatje om origineel te zien.

Bijdrager
    Hobbes

Nice!!!

Bijdrager
    Berend

een tvgids of teletext is natuurlijk ook wel vet..
    ga eens kijken of ik die kan maken.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 850)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.