30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 3265)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Het grote “Applestore gesloten / niet bereikbaar” topic!

wat zou er gebeuren ?

[mod name=Zerk url=/profiel/zerk]: Topic is naar Algemeen verplaatst.

Bijdrager
    Wiki Post

Regelmatig komt het voor dat de )online) Apple Store gesloten is, soms voor een kleine update in de site, soms voor de introductie van nieuwe producten. Natuurlijk willen we allemaal als eerste op de hoogte zijn en horen we het allemaal graag als er iets aan de hand is dat kan duiden op nieuwe spullen.

Zie je dat de Online Store dicht is, meldt het gerust hier!

Bijdrager
    mereltje

ja, ben ook erg benieuwd…….
    vernieuwen lijkt me logisch maar met wat………

Bijdrager
    Xanadu

Ik zie em gewoon. Zie ook niet direct iets opvallends…

Inactief
    Anoniem

schermen mss duurder maken met 14% , wegens dat gedoe met de duanen.:|
    hopelijk is het was beters dan dat. updates van macs bv. :) een 1.5ghz emac ofzo. of mss powerbook updates…. :? het kan natuurlijk ook weer zo’n kleine update zijn :oops:

het gaat hier trouwens over de belgische store … ik weet niet of de andere ook offline zijn .

Bijdrager
    mereltje

Ja verdomme, ik hou de prijzen in de gaten……….

Bijdrager
    Xanadu
    ”Neo_Piko”

het gaat hier trouwens over de belgische store … ik weet niet of de andere ook offline zijn .

Ahh, ik keek naar de US store. Vandaar

Bijdrager
    mediaddict

Amerikaanse Store is niet down, kan niet echt groots zijn dan ..
    tenzij bvb de iPod mini nu onbeperkt verkrijgbaar is in Europa :wink:

een mens mag dromen he

Bijdrager
    syriani

op de .com site was vorige week geloof ik een nieuwe search functie aan de online store toegevoegd, dat was nog niet het geval op de belgische store, misschien is het gewoon dat wat ze aan het updaten zijn.

eens je een categarie hebt aangeklikt kun je sorteren op naam, relevantie, prijs, type etc.

Bijdrager
    mereltje

hij is weer online, maar ik zie nog niets nieuws. Jullie?

Bijdrager
    Freek.

Nieuwe iBooks (of kom ik nou uit een grot ?:wink: )

Bijdrager
    Hugo

ik zie het zou snel ff niet eigenlijk..:(

Bijdrager
    fistkikker
    ”FreekMac”

Nieuwe iBooks (of kom ik nou uit een grot ?:wink: )

nee, hoor. Voorzover ik kan zien zijn die ongewijzigd…

edit: toch een wijziging? De powermacs en eMacs hebben optioneel een bluetoothmodule+toetsenbord+muis voor €110. Afgezien van het feit dat dit best goedkoop is, zei Apple van het voorjaar nog dat het niet mogelijk was. Je zou een bedraad toetsenbord nodig hebben om met toetsencombinaties op te kunnen starten (van cd starten, PRAM zappen, target mode e.d.). Da’s kennelijk veranderd.

Maaar misschien is dat al een tijdje mogelijk, heb niet recent gekeken.

Bijdrager
    Freek.

Noumoe, is deze ‘nieuwe’ dan oud?

Ehhh… dan maar zo :wink:
    http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=2246

Bijdrager
    fistkikker

Ik heb ze ff vergeleken met de iBooks bij bijv. machouse.nl. De verversen hun aanbod pas de volgende dag (zij zijn zo verstandig niet ’s nachts te werken). En daar stond hetzelfde als op de Applesite. Ze zijn wel nieuw, maar niet van vandaag zou ik zeggen;)

Bijdrager
    Freek.
    ”Waterman”

(zij zijn zo verstandig niet ’s nachts te werken)

Haha, die zitten net als wij halve nachten op MacOSX.nl te sukkelen:P
    ‘Trusten, morgen zien wewelweer verder!

Geblokkeerd
    Geanonimeseerde gebruiker

ik ben wel eens jaloers op deze mensen die de hele dag de Apple Store Website in de gaten kunnen
    houden . . . . .

Bijdrager
    fistkikker

je zou er toch maar toevallig net even kijken…

Bijdrager
    @GHB

Volgens mij zijn het niet de iBook’s. Ik heb mijne iets meer dan een maand en de specs lijken mij exact hetzelfde.

De processor lijkt hetzelfde, de HD, superdrive, airport, firewire ook. Wie kan het mij vertellen? :roll:

Bijdrager
    klaus

alleszins een nieuw systeem om je orderstatus op te vragen, je moet nu uw ordernummer en postcode ingeven vooraleer je iets kan zien, was voorheen niet het geval

Bijdrager
    @GHB
    ”klaus”

alleszins een nieuw systeem om je orderstatus op te vragen, je moet nu uw ordernummer en postcode ingeven vooraleer je iets kan zien, was voorheen niet het geval

Ook dat ken ik al, helaas. Nieuwe poging iemand?

Bijdrager
    klaus

@ghb, wat verwacht je wel te vinden? Er zal niets zijn toegevoegd qua producten hoor, wees gerust

Bijdrager
    @GHB

Nee weet ik, maar omdat iedereen het had over de nieuwe iBook’s en omdat ik er net één heb vroeg ik mij inderdaad af of het daarmee te maken heeft. Echter de iBook’s lijken mij onveranderd.

Het zal inderdaad geen “spannend” iets zijn.

Bijdrager
    fistkikker

Ik hou het toch op de optie draadloze muis en toetsenbord te bestellen (zie eerdere post in dit draadje). Of kan iemand bevestigen dat die optie er al was?

Bijdrager
    klaus

was er al

Bijdrager
    Sad

Om prijzen aan te passen hoeft de store echt niet down.
    Ook niet om specs aan te passen van produkten.

Iedereen denkt maar dat er voor elke spatie die in de store wordt aangepast de store down gaat:P wat denk je dat dat kost?

Wanneer gaat een website down? Als er onderhoud gepleegd wordt aan de files, software of de database. Als je niet wil dat gebruikers er in blijven zitten tijdens je update. Als je iets wijzigt aan de hardware of andere infrastructuur waar de site op draait.

Niet om een vga-kabeltje duurder te maken….

Bijdrager
    luben

inderdaad, en nu aan het werk iedereen, hop!

Bijdrager
    dardow

waarom maak ik nooit is mee,dat de store off is.:( ik kijk minstens 5 x per dag.
    alleen al om weg te smelten van de mooie (erg dure producten):)

als ik een miljoen win : heeft de nederlandse store ook goed verdient. :wink:

Bijdrager
    Freek.

Tijdens Keynote niet alleen US Store dicht, NL Store is ook gesloten…. :P

Bijdrager
    Macfan1965

Begint dat gez**k alweer !!!!!!!!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 3265)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.