30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 40)
  • Q:

Bijdrager
    Stro

Het glazen huis 2006 [3FM Serious Request]

De derde editie van 3FM Serious Request in samenwerking met Studio Brussel en het Rode Kruis is momenteel in volle gang t.b.v. de slachtoffers van landmijnen in de wereld;

Welke plaat heb je aangevraagd, heb je een ludieke inzameling op touw gezet, ben je aan het bieden op de veiling, heb je een bezoek gebracht aan het glazen huis op de Neude in Utrecht of op het Martelarenplein in Leuven (BE), heb jij een gast van het huis op de foto gekregen (Ellemieke, Sophie) etc…

Uiteraard ook even een poll voor de favoriete DJ in het Nederlandse huis!

Bijdrager
    PietjePuk

Gooi StuBru er ook maar bij dan, zelfde actie loopt in Belgie ook. (in samenwerking).

Bijdrager
    Stro

<schaamrood>In een vlaag van verstandsverbijstering was ik toch bijna onze geliefde Zuiderburen vergeten…</schaamrood>

Bijdrager
    6939j4

En natuurlijk allemaal TV + je bericht smsen naar 3333! Je geeft dan 90 eurocent! Dus, heb je nog beltegoed over, sms dan! Lijkt me grappig om wat Mac-berichten op het scherm te laten komen :).

De stream (zorg dat Flip4Mac geinstalleerd is): http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx

Bijdrager
    tijn22

Ik luister op het werk ook altijd naar 3fm, en vooral Giel is mijn favoriet (verder is er toch geen leuke ochtendshow meer op de radio… Rob Stenders was altijd mijn enige echte favoriete DJ).

Bijdrager
    Corneel

Giel , giel giel :x
    Hij is het grappigste / leukste
    Daarna Sander maar die komt meestal alleen op vrijdag
    Ik heb trouwens samen met de fam 10 euro gedoneerd
    Ik had het liedje gekozen die we aan zouden vragen :
    What a wonderfull world van Louise Armstrong

Bijdrager
    koen
    ”Corneel”

Is dat zijn zus? :P :evil:

Bijdrager
    Stro
    ”koen”
    ”Corneel”

Is dat zijn zus? :P :evil:

Zou ze ook zo’n lage stem hebben?;)

Overigens ik moet nog een nummertje aanvragen; E 25,- voor “Hey” van de Pixies!

Bijdrager
    Mr Wabbit

Ik wou dat ik geld had om te bieden bij die veiling..Ze hebben een nooit uitgebrachte dubbel CD van Metallica, Saint & Anger…Wat zou ik die graag in mijn bezit krijgen..Staat alleen op 500 euro….en dat heb ik niet..*grien*

Bijdrager
    Stro

Ik ben wel benieuwd wat de gepimpte edoch uitgeleefde Audi van Sophie Hilbrand gaat opbrengen!

Moderator
    unSOUND

Giel weet in ieder geval wel heel goed hoe hij geld uit de zakken van bedrijven moe kloppen, hij heeft al een aantal keer het bedrag hoger weten te krijgen. Vorig jaar haalde hij ook een stunt uit toen iemand een heel flauw nummer aanvroeg, toen bood hij zelf een hoger bedrag om het niet te hoeven draaien… gevolg: de aanvrager bood 2 keer zoveel als aanvankelijk. Kassa !

Maar voor de rest ben ik wel te spreken over Gerard, hij heeft een enorme kennis qua muziek.

Bijdrager
    505

Niet eten, wel roken :P

Bijdrager
    RobinZwama

Giel Debiel, wat een vreselijk irritant figuur vind ik dat:)

Moderator
    unSOUND

En toch hoor ik liever Giel dan menig ander DJ. Bijna elke zender heeft er tegenwoordig eentje in de trant van Jensen: Iemand die eigenlijk helemaal niet grappig is, en dat compenseert door mensen in de studio om zijn teksten te laten lachen…

Meeste DJ’s hebben ook helemaal geen band met de luisteraars. Ze kunnen niet tegen de luisteraars praten, en gaan dus maar met de anderen in de studio praten met de microfoon open… lijkt wel alsof je in een kroeg stiekem een gesprek zit mee te luisteren… het hele gevoel dat je er als luisteraar ook bij hoort is helemaal weg met de nieuwe DJ’s… van mij mogen dat soort types dus per direct opzouten.

Bijdrager
    JamesButter

Naar mijn mening kan Gerard Ekdom beter overstappen naar Radio 2 of Skyradio. :barbu:

Moderator
    unSOUND

Ik mis even het nadeel daarvan geloof ik… of luister jij wel graag naar al die Breezah-zenders ?

Bijdrager
    dfI*)#HN$@(*_)$U#JHEN#U@P$(#@Halert(‘hi’);

ik had voor gerard gestemd, maar zo te zien ben ik de enigste :roll:

Bijdrager
    JamesButter
    ”unSOUND”

Ik mis even het nadeel daarvan geloof ik… of luister jij wel graag naar al die Breezah-zenders ?

Ik vind 3fm geen Breezah-zender. 538, Slamfm en dat soort zooi (sorry maar ik vind het zooi) zie ik wel als Breezah-zenders.
    3fm vind ik leuker omdat ze daar af en toe eens een apart nummer door de lucht knallen, maar dat veranderd altijd als Gerard Ekdom aanschuift. Vind ik.:)

Bijdrager
    AppleFlap

Bijdrager
    Stro

Zojuist Seal met “Crazy” aangevraagd voor E25,-! Ik ben benieuwd…

Moderator
    unSOUND
    ”JamesButter”

3fm vind ik leuker omdat ze daar af en toe eens een apart nummer door de lucht knallen, maar dat veranderd altijd als Gerard Ekdom aanschuift. Vind ik.:)

En hoe vaak luister jij naar Gerard ?

Ik ben benieuwd hoe ver ze gaan qua aanvragen… Nu draaien ze eigenlijk alleen maar pop en rock, stel dat ik voor 50 euro een gabber plaat wil horen ?

Bijdrager
    ParaNoia

maar jongens, er is toch niemand zo grappig als peter van de veire en DJ Lambi Bambi, aangevuld met een vleugje Thomas De Soete van Studie Brussel:D

Bijdrager
    PietjePuk

Iedereen die Studio Brussel eens wil checken copy/paste volgende url als stream in iTunes
    [code:1:f21334bef2]
    http://mp3.streampower.be/stubru-high.mp3[/code:1:f21334bef2]

Bijdrager
    JamesButter
    ”unSOUND”
    ”JamesButter”

En hoe vaak luister jij naar Gerard ?

Ik moest er een heel jaar naar luisteren tijdens stage. Kortom; een jaar dus.:)

Bijdrager
    Dirk OA-10

Ik ben benieuwd hoe ver ze gaan qua aanvragen… Nu draaien ze eigenlijk alleen maar pop en rock, stel dat ik voor 50 euro een gabber plaat wil horen ?

Bij Giel heb je kans dat ie hem draait, om een uur of 06:30

Giel = een topper!

Bijdrager
    AppleFlap
    ”Dirk

Bij Giel heb je kans dat ie hem draait, om een uur of 06:30

Giel = een topper!

En ik hoorde net dat ie een kleine piemel had xD.. ze waren hem onder de douche gaan opzoeken.

Bijdrager
    Stro

Bijdrager
    Stro

Jammer dat het er weer op zit…

“Chapeau, chapeau!!!”

Bijdrager
    Fabianz

Ze hadden zelf 2,6 miljoen? En de Belgen na verdubbeling van de regering 5 miljoen?

Moderator
    unSOUND
    ”Fabianz”

Ze hadden zelf 2,6 miljoen? En de Belgen na verdubbeling van de regering 5 miljoen?

Ehm… nee.

Nederland: 1,6 miljoen via Radio, plus 1 miljoen van de regering.
    Belgie: 1,1 miljoen via Radio, plus 1,3 miljoen van de regering.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 40)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.