11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    241

Het Geheim van Krumbulu (sciencefiction film, zelf gemaakt)

Hallo allemaal, ik ben bezig zelf een film te maken; Het Geheim van Krumbulu.
    Het Geheim van Krumbulu is een korte sciencefiction film over een man die wordt ontvoerd naar een andere planeet; Krumbulu.
    Ik heb tot nu toe alleen een trailer, die is hier te bekijken.

Wat vinden jullie er van?:D

Groeten,
    Niels

Bijdrager
    fr3z

Geinig gedaan, maar kan beter. Ff dat schip als die land opnieuw doen want hij land nu in de aarde..
    Maar volgens mij hoort hij ook niet in de Lounge meer in Video.

Bijdrager
    241
    ”fr3z”

Geinig gedaan, maar kan beter. Ff dat schip als die land opnieuw doen want hij land nu in de aarde..
    Maar volgens mij hoort hij ook niet in de Lounge meer in Video.

Video gaat over (vragen over) professionele videobewerking, dit is meer iets anders (filmpje laten zien).

En de UFO landt niet in de aarde, het lukte alleen niet erg goed met die zwarte rand, die wordt dunner:roll: :innocent:
    edit: hij verdwijnt in de rook:)

Bijdrager
    Dagaloni

Hmm… ik zou de acteurs beter hun werk laten doen..;) Maar wel cool gedaan! Mij lukt het niet..

Bijdrager
    piddy4888

Is de kwaliteit van je camera zo slecht of ligt dat aan youtube? Welke camera gebruik je eigenlijk?

Bijdrager
    fr3z

Je hebt trouwens wel zo’n topic waar je je zelfgemaakte filmpjes ik kan gooien alleen weet niet waar dat kreng staat :x .

Bijdrager
    piddy4888

Even zoeken, dan vind je het wel. En vooral rustig aan doen in dit weer….

Bijdrager
    Vassilli
    Bijdrager
    241
    ”piddy4888″

Is de kwaliteit van je camera zo slecht of ligt dat aan youtube? Welke camera gebruik je eigenlijk?

ik gebruikte eerst een Hi8 camera, omdat we niet beter hadden:roll:
    Nu gebruik ik een of andere camcorder van JVC (hard disk, redelijk nieuw)

Bijdrager
    piddy4888

Hij is toch wel breedbeeld hoop ik?

Moderator
    Poezenbeest

Het lijkt mij dat dit prima in het Zelfgeschoten Prachtfilm-topic kan, daar graag verder…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.