25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:

Bijdrager
    koen

Bijdrager
    Shmoo

Haha, ik heb ook al gehoord dat Tim Cook al drie weken niet meer uit zijn kelder is geweest . Hij heeft zich opgesloten en zijn vriend staat boven aan de trap te roepen. Kom nou Timmie ik heb lekker broodjes gebakken.

Bijdrager
    KarelWillem

Klanten vinden het toestel te duur en te weinig innovatief en het scherm te klein.

En daarom zouden ze liever een 8 plus hebben (met een kleiner scherm).

Yep. Goed verhaal wel.

Moderator
    Raymon

De site citeert een rapport van een Chinese analist die concludeert dat de verkopen tegen zouden tegenvallen.

We don’t know shit en we plakken er maar een suggestieve kop op. Sure. Not buying it.

Bijdrager
    SvS

Telegraaf…. pff nepnieuws.

Bijdrager
    sunapple

<p class=”cite”>KarelWillem op 22 januari 2018 om 13:12</p>

Klanten vinden het toestel te duur en te weinig innovatief en het scherm te klein.

En daarom zouden ze liever een 8 plus hebben (met een kleiner scherm).

Yep. Goed verhaal wel.

Een 8 Plus heeft een groter scherm dan de X, de verhoudingen zijn immers niet gelijk.

Moderator
    Night

Die Chinezen willen een grotere 8+, dus gewoon een iPad mini aan hun oor hebben:-P

Bijdrager
    sunapple

<p class=”cite”>Night op 22 januari 2018 om 14:04</p>
    Die Chinezen willen een grotere 8+, dus gewoon een iPad mini aan hun oor hebben:-P

Zo las ik het niet. In plaats van de X hebben ze liever de 8 Plus die een groter scherm heeft. 🤔

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@koen,

Wel heeeeeel erg dom om zo’n bericht over te nemen..

Alleen de bron “Telegraaf” moet je voldoende wakker maken..

Bijdrager
    koen

Precies, de krant van wakker Nederland, met altijd smeuïge artikelen. Wat wil je nog meer.

Bijdrager
    sunapple

Aha, dus de X gaat eruit als het nieuwe model komt in plaats van dat hij voor minder verkocht blijft worden zoals nu bijvoorbeeld de iPhone 7.

Wat een sensatie artikel weer bande Telegraaf, volledig geschreven om het allemaal erger te laten lijken dan het is. Slaat helemaal nergens op als je het nog een keer leest en naast MacRumors zet (of de bron die ze hadden gebruikt).

Moderator
    Night

<p class=”cite”>koen op 22 januari 2018 om 16:16</p>
    https://www.macrumors.com/2018/01/22/kgi-apple-will-discontinue-original-iphone-x/

Dat verhaal klinkt al een stuk logischer

Moderator
    Raymon

Dus het nieuws is eigenlijk “Prijs iPhone X zakt later dit jaar niet”

Bijdrager
    Shmoo

Wij hoeven jou toch niet te vertellen wat het nieuws is. Jij bent toch het mannetje van het nieuws. 🤡

Bijdrager
    TheBigZ

In other news, Honda will discontinue 2017 Civic when 2018 Civic is released.

:-)

Moderator
    Raymon

Shmoo op 22 januari 2018 om 18:03

Wij hoeven jou toch niet te vertellen wat het nieuws is. Jij bent toch het mannetje van het nieuws. 🤡

Nou dan ga ik het zo maar op de voorpagina zetten he:p

Bijdrager
    Usain

Ik vind het ook een klote toestel. In de metro maken medereizigers opmerkingen of foto’s van mijn iPhone. In de club kan ik hem niet uit mijn broekzak halen want dan vliegen de gold diggers mij aan. En ik word ook moe van constant de vraag waarom ik geen hoesje gebruik..

Nee bah geef mij maar een Oneplus 2, ik hoorde van KW dat die ook alles kan wat mijn iPhone kan. Ben ik tenminste van die aandacht af.

Bijdrager
    SvS

<p class=”cite”>Usain op 22 januari 2018 om 18:18</p>
    Ik vind het ook een klote toestel. In de metro maken medereizigers opmerkingen of foto’s van mijn iPhone. In de club kan ik hem niet uit mijn broekzak halen want dan vliegen de gold diggers mij aan. En ik word ook moe van constant de vraag waarom ik geen hoesje gebruik..

Nee bah geef mij maar een Oneplus 2, ik hoorde van KW dat die ook alles kan wat mijn iPhone kan. Ben ik tenminste van die aandacht af.

Haha grapjas;-)

Moderator
    Raymon

Nou ik heb het zo niet-sensationeel mogelijk proberen op te schrijven. Verschilletje met De Telegraaf hoor:p

Bijdrager
    Barika Cala Saidah

Wat een imbecielen zijn dat bij de telegraaf? Ze schrijven product met een ‘k’ en iPhone 6s als ‘iPhone 6 S’.
    Wat een riooljournalistiek!

Bijdrager
    Usain

Nou meid toch, wat errug he!

Bijdrager
    Shmoo

💅

Bijdrager
    bartvdv

We don’t know shit en we plakken er maar een suggestieve kop op. Sure. Not buying it.

Nou, nou, Raymon, dat doen jullie toch ook.

Bijdrager
    SvS

<p class=”cite”>Barika Cala Saidah op 23 januari 2018 om 16:42</p>
    Wat een imbecielen zijn dat bij de telegraaf? Ze schrijven product met een ‘k’ en iPhone 6s als ‘iPhone 6 S’.
    Wat een riooljournalistiek!

En mensen die I-phone of I-pad schrijven 🙄

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.