27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    timmiex

Het Eerste Volledig Nieuw Apple Product Topic

Het leek me wel leuk om een topic te openen waarin iedereen zegt of dat er gediscussieerd word over wat voor nieuwe apple producten er aan zouden kunnen komen. Ik bedoel natuurlijk niet updates (zoals: iPhone 5, iPod touch 5g, nieuwe Macbook pro etc.) maar gewoon helemaal nieuwe producten net zoals de iPad 1 een nieuw product was.

Ik denk dat Apple als eerste nieuwe product een volwaardige touch computer gaat uitbrengen, waarschijnlijk een variant op de iMac. Deze zou een heel goed verstelbare standaard krijgen dat je hem ook plat kan leggen, en dan vooral te gebruiken voor Photoshop of dat soort dingen, Misschien word dan het OS ook aangepast (a La frontrow voor de remote) maar dan voor je vinger dat het iets makkelijker werkt.

Wat denken jullie?

Bijdrager
    Chorro

Zou het allerlaatste zijn waar ik op zit te wachten. Vind het al niets bij Windows computers, die touchscreens.

Bijdrager
    PvdO

Apple gaat geen touchscreen iMac uitbrengen hebben ze al gezegd, ze hebben het getest en je krijgt er na een half uur RSI van waar je eng van wordt. In zekere zin hoort je voorbeeld niet eens hier thuis volgens je eigen definitie, want het is zoals je zei een doorontwikkeling van de iMac;)

En er zijn vast ook al gelijkwaardige topics in Hardcore Roddels… het lijkt me raar als er op een enorm Apple-forum als dit zoiets niet al 100x zoiets is geopend:)

Moderator
    Poezenbeest

Leuk, speculeren… Maar dat past beter onder Hardcore roddels… Daarom maar even verplaatst…

Bijdrager
    timmiex

Ok, maar wat denken jullie dan dat het eerst volgende nieuw apple product word?

@PvdO dan kan je een ipod touch ook een doorontwikkeling noemen van de normale ipod en de ipad van de ipod touch en iphone

Bijdrager
    Chorro

Ik denk dan eerder iets in de richting van een beamer of iets dergelijks. Misschien wel ingebouwd in de iPhone, al zie ik daar persoonlijk niet veel voordelen in. Kan me wel situaties bedenken waarin het handig zou zijn.

Bijdrager
    timmiex

dat is inderdaad een beetje overbodig.

Bijdrager
    Chorro

Nou, in de zakelijke markt lijkt het mij ronduit ideaal (als hij wel van degelijke kwaliteit is). Zeker nu iWork ook op de iPhone beschikbaar is. Prive heb je er weinig aan, behalve een beetje fun.

Bijdrager
    timmiex

Wat wil je dan laten zien een word document? mja dat is wel handig maar dan moet je de iphone wel goed stil kunnen leggen en een fatsoenlijke achtergrond hebben.

Bijdrager
    Sam Rijver

Apple tv tv

Bijdrager
    Chorro
    timmiex op 06 juni 2011

Wat wil je dan laten zien een word document? mja dat is wel handig maar dan moet je de iphone wel goed stil kunnen leggen en een fatsoenlijke achtergrond hebben.

Niet zo zeer Pages, eerder Keynote. Fatsoenlijke achtergrond kan een whiteboard zijn, die zijn zat te vinden in een kantoor. Ik geloof dat er op de afdeling waar ik zit hier al 4 whiteboards hangen (en dan te bedenken dat er 5 afdelingen zijn in dit gebouw).

Een goeie stand kan heel simpel een stukje plastic zijn waarin je de iPhone zet, dat hoeft niet zo moeilijk te zijn.

Bijdrager
    timmiex

Ok, Het zal allemaal wel lukken maar ik denk niet dat apple dat doet dit omdat het een dure feature zou zijn die mensen niet zo vaak gebruiken en eigelijk alleen voor de zakelijke markt is omdat je geen spel kan doen ofzo ondertussen want dan beweegt je iphone de heel de tijd.

Moderator
    Poezenbeest

Domotica lijkt me wel een leuk vlak voor Apple om zich op te gaan richten…

Bijdrager
    Robin Peek

Een AppleTV, in de zin van een scherm met AppleTV (zoals we het nu kennen) ingebouwd.

Bijdrager
    iSponge

Denk idd een TV ofzo.. met 3D natuurlijk.. en lekker groot met AppleTV ingebouwd uiteraard..

Bijdrager
    Steven Paul

Domotica via iPad is er al…

Bijdrager
    Steven Paul

Maar wat denken jullie van iMail.
    Hiermee kun je jezelf via de e-mail vervoeren.

Bijdrager
    timmiex

haha, waarom zou je dat willen/

Bijdrager
    Steven Paul

Zodat je niet meer in de file hoeft te staan…;-)

Bijdrager
    chonazz

Speculaties over een Tv van Apple zijn er al lang. Het zou me niet verbazen als deze er in de nabije toekomst ook komt.
    Andere markten waar Apple succesvol zou kunnen zijn? Auto’s?
    Waarschijnlijk blijven ze gewoon bij consumer electronics en bereiden ze hun basis uit. Een wereldwijd gsm netwerk bv. Als je het maar groots genoeg bedenkt zou Apple het uit kunnen brengen.

Bijdrager
    timmiex

auto’s denk ik niet. Ik denk dat je toch eerder in de richting van 3d moet denken.

Bijdrager
    wietje

De speculaties over Apple TV beginnen nu toch meer vorm aan te nemen.
    Zou het dan toch waar zijn?

Ik denk persoonlijk ook dat Apple binnen de 5 jaar met een revolutionaire spel console gaat kopen.

Bijdrager
    timmiex

een apple tv zou nog altijd geniaal zijn en dan zorgen dat hij helemaal te besturen is met een iphone.

Moderator
    unSOUND
    wietje op 24 juni 2011

Ik denk persoonlijk ook dat Apple binnen de 5 jaar met een revolutionaire spel console gaat kopen.

Dat hebben ze in 1995 al gedaan….

Bijdrager
    wietje

a dit wist ik niet.
    Hoop dat ze het opnieuw gaan proberen !

Bijdrager
    iMelle

Game console, misschien samen met de AppleTV, of dat de apple TV soort game console word. En als controller natuurlijk de iPod, iPhone en iPad

Bijdrager
    timmiex

ik denk dat ze toch op korte termijn (binnen 2 jaar) met een nieuw tablet moeten komen die naast de iPad erbij komt, want de iPad word nog echt gehandeld als een iPhone vind ik dat komt door iOS. Ik denk dus misschien een groter (13 inch) tablet dat betere hardware heeft en vooral een volledig OS (aangepaste versie van Mac OS X)

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.