5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    n8n

Het citeren van afbeeldingen

Het citeren van afbeeldingen komt met regelmaat terug als bron van ergernis in dit forum en dan met name in de Lounge. Iedereen die daar enige tijd spendeert komt daar snel genoeg achter maar ook elders komt dit vaak genoeg voor. Nu is dit niet de enige ‘community’ waar men afbeeldingen citeert, maar er zijn fora met een elegante oplossing in de vorm van een aanpassing in het citaat. Ze nemen bij het gebruiken van de quote-knop de img tag en verwisselen die door de url tag met een script.

Hoe dit verder werkt maak niet uit maar het lijkt me niet onmogelijk om hier toe te passen en ik kan me ook niet direct voorstellen dat er veel bezwaar zal zijn. Mede door de argumenten dat het forum niet meer uitgerekt zal worden, en dat de pagina’s met (veel) afbeeldingen sneller opgebouwd zullen zijn. Je zou kunnen zeggen dat een persoon die een citaat maakt ook zelf de tags aan kan passen, maar dit is vaak te veel gevraagd. Verder zou je kunnen aandragen dat het soms handig kan zijn om wél de afbeelding te tonen in het citaat, maar dan kan je de tags alsnog weer omzetten naar img-tags.

Bij deze dus mijn vraag wat jullie van deze oplossing vinden en waarom*

[size=9:bcdbf7c2fe]De waarom is de reden dat ik geen poll heb aangemaakt, indien nodig, maak ik deze alsnog aan.[/size:bcdbf7c2fe]

Moderator
    unSOUND

We hebben ook een topic over de zoekfunctie, die dubbele topics moet voorkomen… :evil:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=133357

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik ben voor.

Bijdrager
    n8n
    ”unSOUND”

We hebben ook een topic over de zoekfunctie, die dubbele topics moet voorkomen… :evil:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=133357

Het idee leek me zo goed (doch voor de hand liggend) dat als het eerder voorgesteld werd, het er al lang geweest zou zijn. :cry:

Bijdrager
    Yaris

Verder in de link van unSOUND dan maar …

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.