9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jafd01

Het beste wordpress boek

Weet iemand hier toevallig wat nou echt een fijn/skilled boek is voor wordpress.

Gr,
    J

Bijdrager
    Xenophon

Digging into WordPress van Chris van CSS-tricks is er goed om mee te beginnen.

Bijdrager
    Gates

.. is niet alleen van Chris Coyier hoor.

Bijdrager
    Xenophon

Dat weet ik, maar wat voor informatie voegt dit verder toe voor de inhoud van dit topic?

On-topic: het is een aardig beginners-boek om snel op dreef te komen. Al ben ik geen die-hard WordPresser.

Bijdrager
    Gates
    Xenophon op 03 maart 2011

Dat weet ik, maar wat voor informatie voegt dit verder toe voor de inhoud van dit topic?

Als je dan toch de auteur wil noemen, doe het dan ook goed en vermeld ze beiden.

Bijdrager
    MacSchulz
    Bijdrager
    Xenophon
    Gates op 03 maart 2011

Als je dan toch de auteur wil noemen, doe het dan ook goed en vermeld ze beiden.

Ga liever op een ander forum-trollen. Of ben behulpzaam en zoek even het isbn-nummer voor dat boek wat ik noemde:-)

Bijdrager
    Little Idiot
    Bijdrager
    Gates
    Xenophon op 04 maart 2011
    Gates op 03 maart 2011

Ga liever op een ander forum-trollen. Of ben behulpzaam en zoek even het isbn-nummer voor dat boek wat ik noemde:-)
    Bananas.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.