23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    Applefan12345

Het Apple leer topic

Het enorm reusachtige Apple leer topic. De leukste topic om nieuwe dingen over Apple te leren.:nerd:

Het wacht icoontje van Apple is niet een strandbal maar wordt ‘The Marble of Doom genoemd

Bijdrager
    Wiki Post
    Inactief
    Anoniem

Volgens mij kan je beter naar http://www.appletips.nl gaan voor zulke dingen…

Bijdrager
    Hailstorm

@Appelflap12345

Bijdrager
    JesseV

Nieuwe bril?

Bijdrager
    Hailstorm

Nee, nieuwe leren stoel. Daar gaat dit draadje toch over?

Inactief
    Anoniem

Volgens mij gaat het over skeuomorphic design, of het ontbreken daarvan.

Bijdrager
    MacMiepje

Ik weet wat een apple is….mmmm lekker en gezond. Nou jij weer:)

Bijdrager
    Brombeer

Apple is toch veel te preuts voor leernichten?

Bijdrager
    Koning Frank

Het geslacht Appel (Malus) bevat bomen die de algemeen bekende vruchten dragen, vooral op het noordelijk halfrond. Ook zijn er sierappels, die kleine appeltjes geven. De appel groeit in de gematigde streken.

Bijdrager
    Hailstorm

Degene die het woord ‘skeuomorphic’ heeft verzonnen én de mensen die het keer op keer gebruiken mogen wat mij betreft in de eerste de ‘beste’ Fyra richting Oost-Europa!

Bijdrager
    JesseV

Ze mogen dus gewoon blijven..

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Ja maar Applefan12345 houd er van om “de grote” topic aan te maken en aan te wengelen….
    soort aandachts geil. Jammer dat de fyra niet meer rijd. dan kan men op juiste bestemming gebracht worden….

Bijdrager
    Boike12

Jammer dat de fyra niet meer rijd. dan kan men op juiste bestemming gebracht worden….

:P

Bijdrager
    Pivni Pes
    Hailstorm op 20 juni 2013

Degene die het woord ‘skeuomorphic’ heeft verzonnen én de mensen die het keer op keer gebruiken mogen wat mij betreft in de eerste de ‘beste’ Fyra richting Oost-Europa!

Ty kurva, geen grapjes over oost Europa ja………………
    Grapjes over Fyra mag natuurlijk wel weer:P

Bijdrager
    MouseMighty

@Applefan34567skwiljard “Spinning Beachball Of Death” en ga alsjeblieft eerst internet uitlezen voordat je weer een &@$*@# topic aanmaakt:x

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Appelfan, gefeliciteerd! Je bent benoemd tot meest nutteloze OMT-lid ooit. Er wordt nu door de OMT-mods bepaald of je vandaag of morgen van OMT wordt verbannen!

Succes met je leven wat het ook mag zijn.

Bijdrager
    iPrincess

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Bijdrager
    wessel145

Het wordt toch tijd dat ik mijn popcornmachine weer aanzet en op de eerste rij ga zitten. het wordt steeds mooier hier

Bijdrager
    Ni3l55

Mag ik ook wat popcorn?:D

Geblokkeerd
    Anoniem
23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.