5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jean Leleu

herstellen iPhone

Heb de iPhone van een vriend die hij eens gejailbreakt heeft en ik krijg alleen een zwart scherm. Als ik hem probeer te herstellen met een versie 4.3.3 via itunes maar hij geeft mij:

– foutmelding 1600

Als ik hem herstel met de laatste versie via itunes dan geeft hij mij dit.

De Phone kan niet worden hersteld. This device isn’t eligible for thé requested build

Wie kan mij hierbij helpen??

hij is oorspronkelijk gejailbreakt met een windows-machine maakt dat dat in hem verplicht moet herstellen met een windows-machine en niet met mijn Mac??

Bijdrager
    stavos

Heb je de foutmelding al eens opgezocht? Op OMT komt de melding in een aantal draadjes terug en ook op internet stikt het van dezelfde melding. En raad eens.. De oplossing wordt er ook vaak bij vermeld. Zoekfunctie OMT: rechts boven op deze pagina.

Bijdrager
    JJmac

Heb hier nog een 3g liggen, daar wil ik graag een complete herstel opdoen omdat de iPhone herhaaldelijk een foutmelding geeft, herstellen onder iTunes is schijnbaar niet genoeg, zijn er nog andere mogelijkheden?

Bijdrager
    KarelWillem

This device isn’t eligible for thé requested build

Waarschijnlijk is Tiny Umbrella ooit gebruikt.

Google maar even met foutmelding én Tiny Umbrella.

Het is een kwestie van een vinkje uitzetten in Tiny Umbrella, en je kan weer herstellen.

Bijdrager
    JJmac

Mm.. heb het alleen via jailbreak.me gedaan, het herstellen lukt uit eindelijk wel, maar geeft na een paar uur, dagen, week aan dat het weer aan de iTunes moet, ik wil dus proberen om een totale herstel te doen.
    Welke vinkje bedoel je dan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.