6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    McRemco

herrie uit externe speakers

Hi,

Ik heb een macbook unibody 17″ uit begin 2009, daarop heb ik een externe geluidskaart aangesloten die weer verbonden is met mijn geluidsinstallatie.

Soms komt er ineens als ik muziek wil afspelen of ik een notificatie krijg in plaats van het verwachte geluid een bak herrie uit de externe luidsprekers, als ik dan terug schakel naar de interne audio en weer naar mijn externe geluidskaart is het geluid weer normaal.

Ik heb al diverse malen op het internet gezocht en mijn systeem instellingen al honderd keer nagekeken maar ik kan niet vinden waar het aan ligt, heeft iemand anders dit al eens meegemaakt en weet je dan waat de oorzaak of oplossing is?

Inactief
    Anoniem

Welke geluidskaart is het?

Bijdrager
    McRemco

het is een m-audio fast track

Bijdrager
    Nitewurks

Via USB?

Bijdrager
    McRemco

Ja inderdaad viaUSB, maar het probleem is inmiddels opgelost.
    Er blijken nieuwe drivers uitgebracht te zijn, deze waren alleen niet te downloaden zijn via m-audio omdat m-audio inmiddels overgenomen blijkt te zijn maar de support voor een aantal producten gaat niet via de nieuwe eigenaar omdat deze producten niet bij de overname inbegrepen waren, dit wordt weer door een derde partij geregeld, de Fasttrack is een van die producten.

Het is allemaal wel te vinden via de m-audio site maar dan moet je dus even doorzoeken, vaag allemaal.

Bijdrager
    Nitewurks

Mooi dat het is opgelost, ik heb een soort gelijk, driver gerelateerd, probleem met Focusrite Scarlet, maar nog geen andere driver voor gevonden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.