9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    vikking

heropstart scherm

al een tijdje geleden toen iok bezig was op m’n imac G5 werd het scherm ineens donkerder en kwam er een schermpje waarin in 3 talen stond dat ik m’n computer moest uitzetten door op de aan/uit knop te blijven drukken. ik kon niets meer doen en heb hem opnieuw opgezet. maar nu wil ik weten wat er gebeurde

Bijdrager
    Hobbes

Dat heb ik ook een tijdje gehad het is vanzelf verdwenen

Bijdrager
    vikking

ja? vreemd ik heb ook een 10-tal minuten gewacht en het ging niet weg dus heb ik hem opnieuw opgestart

Bijdrager
    DFsoftDaaf

Hallo,

Dit is een Kernel panic. Even zoeken op “kernel panic” je vind er er veel topics over.
    Het kan liggen aan een slecht ramlatje, misschien net een nieuwe ingezet ?

Daaf

Bijdrager
    DFsoftDaaf
    ”vikking”

ja? vreemd ik heb ook een 10-tal minuten gewacht en het ging niet weg dus heb ik hem opnieuw opgestart

Hobbes bedoelt denk ik dat hij het een keer of meerdere keren heeft gehad, en dus zijn computer uitgezet heeft. En dat hij het sindsdien niet meer heeft voorgehad.

Daaf

Bijdrager
    vikking

nee geen ram bijgestoken. ik ben er zelfs niet aangeweest sinds ik hem heb gekocht maar ik heb hem wel al een paar keer opengedaan maar dat was weeeken voor dat dit gebeurde

Bijdrager
    vikking
    ”D&Fsoft(Daaf)”
    ”vikking”

Hobbes bedoelt denk ik dat hij het een keer of meerdere keren heeft gehad, en dus zijn computer uitgezet heeft. En dat hij het sindsdien niet meer heeft voorgehad.

Daaf

ah ja ik heb het ook niet meer gehad sinds dit is gebeurt

Bijdrager
    DFsoftDaaf

Laat ons hopen dat het nu inorde blijft:) .

Daaf

Bijdrager
    vikking

idd maar ik wou gewoon weten wat er gebeurd is maar dat is dus een kernel panic ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.