8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    woulei

Herkenning iPhone met windows 7

hello,

mischien hebben jullie dit al 1000 keer gehoord/gelezen, maar ik kom er echt niet uit.

Ik heb een iphone 3G 8Gb met de 4.0 software en ook windows 7 op mijn computer,
    Als ik mijn iphone aan de computer leg krijg ik rechts onderin een melding :”Het USB-aparaat word niet herkend”

ik dus op de support site van apple gezocht, itunes opnieuw geinstalleerd (versie 10) maar werkt allemaal niet, ook mijn macbook reageerd niet meer.

weet iemand een oplossing?

thnx

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je nou een Mac met OS X waar je je iPhone mee synchroneert, of heb je een pc met Windows 7 waarmee je je iPhone synchroniseert, of heb je een Mac met OS X en Windows 7 en je synchroniseert op de Mac via Windows 7? Een beetje onduidelijk…..

Bijdrager
    woulei

ik heb een windows 7 waar ik me synchroniseer,

maar omdat hij niet reageerde heb ik hem aan de mac gelegt om te kijken of hij daar wel reageerd,

ik heb by the way ook meerdere kabeltjes geprobeerd;)

Bijdrager
    Hansi2124
    Bijdrager
    woulei

al gedaan werkt niet:(

Bijdrager
    Hansi2124

Al in recovery mode en DFU geprobeerd? En de connector van de iPhone zelf goed schoongemaakt?

Bijdrager
    Hansi2124

Zie ook dit topic.

Bijdrager
    xionix

Ik denk dat je toch echt met DFU/Recovery mode aan de slag zult moeten gaan en niet bij een keer meteen ermee stoppen. Zoiets kan best meerdere malen fout gaan en dan opeens helemaal goed gaan.

Trouwens werkt de iphone zelf wel nog?:razz:
    Als je hem aansluit op de computer en dat is de vaste computer waarmee hij doet syncen zouden deze drivers al allemaal geïnstalleerd moeten zijn. Maar goed probeer eens te kijken bij “deze computer” of je iphone daat bij toeval vermeld staat een een schijf, zo ja open deze eens en kijk eens in je DCIM map of je daar de foto’s/video’s kunt zien mits die erop staan. Zo ja dan wordt je iphone wel goed geladen.

Dan moet je dus toch maar even zoals ik hierboven zeg echt DFU/Recovery uitproberen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.