11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    tormato

herkennen

in computer beheer staat gewoon mijn ipod vermeld,maar in itunes staat hij niet,heb van alles al geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om in itunes mijn ipod telaten herkennen ,please wie kan me helpen.

tormato

Bijdrager
    Lexis

Mac/Windows?
    Bij mac gaat het auto. Dus lijkt het me, dat je Windows draait. Maar als het om een mac gaat, zou ik gewoon een reset doen van je iPod, je computer opnieuw opstarten en evt. een softwarematig herstel (o dat kan niet, want iTunes ziet m niet…)
    Probeer het bovenstaande eerst

Bijdrager
    tormato

snap niet wat je bedoelt,sorry

Bijdrager
    @iMen

of je met mac os x werkt of met windows xp of 2000 of 98

Bijdrager
    Yaris

Tormato werkt met Windows, zie zijn eerdere vraag iPod maakt geen verbinding met PC.

Bijdrager
    Yaris

Voor de oplossing zie iPod shows up in Windows but not in iTunes (procedure van 51 stappen te doorlopen).

Bijdrager
    ottovds

wil je den wolgende keer eens duidelijker zijn bij de titel van je onderwerp?
    En duidelijk aangeven dat je met M$ werkt.

Overigens: dit is een macosx forum. OSX is het besturingssysteem van apple, die zijn dus zo slim om niet met windows te werken:P

Bijdrager
    JDVM

Ja die discussie blijft elke keer terug komen, en het is duidelijk dat vragen over iPod & iTunes ook mogen, al is het Windows. Dus hou daar nou maar gewoon eens mee op :D

Bijdrager
    @iMen

maar het is wel een macosx forum, of lees ik dat nou vekeerd? en dus moet je niet met windows aankomen…

Bijdrager
    tommy666

het gaat hier over producten van apple,iTunes en Ipods,zelfs als ze op “ruitjes” draaien,mogen heir dus besproken worden.Zo lang het probleem bij de iPod of iTunes ligt,en niet bij ruitjes.

zo is mij toch verteld per PB;)

Bijdrager
    PietjePuk

Even rechtzetten. Windows wordt inderdaad niet besproken op MacOSX.nl. MAAR iTunes en de iPod zijn gemaakt voor ook te werken op Windows. Dat kan dus gerust besproken worden.

ik hoop dat het duidelijk is.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.