4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ReneSegers

Herinneringen weg op iPhone

Mijn herinneringen synchroniseerden vandaag niet van iPad naar iPhone. Gecheckt of ze wel goed op m’n MacBook Air stonden en dat was het geval.

Toen heb ik op mijn iPhone het schuifje in iCloud bij Herinneringen uit en weer aan gezet. Er werd toen gevraagd of ik de herinneringen op mijn iPhone wilde wissen en dat heb ik gedaan.

Maar nu blijft herinneringen op mijn iPhone steeds leeg, terwijl ik wel in iCloud op de iPhone herinneringen op synchroniseren heb gezet.

Hoe krijg ik dit nou terug???

Inactief
    Anoniem

Als je herinneringen weg zijn op je iPhone / iPad, gok ik toch een digitale vorm van alzheimer..

(kon het niet laten)

Bijdrager
    SunKeeper

Oude voltooide Herinneringen worden niet terug gesynced als je het een keer uit en aan hebt gezet. De nog geplande zouden wel moeten verschijnen.

Wat ik soms heb is dat mijn iPhone niet meer meegaat met syncen. Afsluiten van de app op mijn Mac en iPhone tegelijk helpt dan meestal, al is het soms ook nodig een Herinnering aan te maken op mijn iPhone, dan synct de rest ook weer tot up-to-date.

Dat heb ik meer dan een jaar terug ook al eens gehad, sinds een tijdje is het weer terug. Zal wel e.e.a. cachebug zijn o.i.d.

Bijdrager
    ReneSegers

Dank voor de tips! Ik heb uiteindelijk iCloud helemaal uitgezet en verwijdert van de iPhone en weer helemaal teruggezet. Toen was het weer goed:-)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.