12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Grupello

Herinneringen verschijnen niet in toegangscherm op iPhone…

…op iPad wel
    Wat loopt er mis ?

Bijdrager
    Yggdrasil

iPhone… iPad….

Waarom in hemelsnaam zet je je topic dan in het subforum << OS X >> ?:neutral:

Bijdrager
    Grupello

Omdat “Herinneringen” een onderdeel is van OS X Mountain Lion…. De herinneringen worden verstuurd naar mijn iPad en iPhone en ook naar mijn MacBook vanaf mijn iMac….

Kan U mij helpen me mijn probleem ??

Bijdrager
    Yggdrasil

Dat heb je er vooraf niet bijgezegd dus dat kon ik niet rieken! Herinneringen zijn namelijk ook onderdeel van iOS 5.

Heb je iCloud geactiveerd op je iPhone? Ik neem aan dat je je Herinneringen deelt via iCloud.
    Bij mij is het zo dat alles van notities en herinneringen automatisch met al mijn apparaten wordt gesynchroniseerd, dat omdat op elk apparaat iCloud is ingeschakeld.

Instellingen > iCloud > Reminders/Herinneringen

Bijdrager
    Grupello

Op mijn iPhone is iCloud ingesteld voor herinneringen…
    Trouwens als ik op mijn iPhone in herinneringen kijk dat staat de herinnering er in, maar mijn probleem is :
    het komt niet op mijn toegangscherm.

Bijdrager
    Stirf

Wil je aub “toegangsscherm” eens definiëren?

De synchronisatie gaat dus goed, want je kan op elk apparaat, in de applicatie het terug vinden.
    Nog een tip: Als je zoveel mogelijk informatie in je openingspost zet, dan kunnen wij je beter helpen.

Bijdrager
    Grupello

Met mijn toegangsscherm bedoel ik wanneer mijn iPhone vergrendeld is.

Bijdrager
    Stirf

Dus niet het Berichtenscherm?

Bijdrager
    Grupello

Neen

Bijdrager
    Grupello

Kan er mij nu echt niemand helpen ?

Bijdrager
    pimoomen

Staat in de instellingen op je iPhone de schakelaar voor het weergeven op het Lockscreen bij herinneringen aan?

Bijdrager
    Grupello
    Pimmie152 op 08 augustus 2012

Staat in de instellingen op je iPhone de schakelaar voor het weergeven op het Lockscreen bij herinneringen aan?

Ja.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.