6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    giljom

Herinneringen instellen

Ik heb de 9,01 geïnstalleerd op mijn Iphone, en als ik herinneringen neem, en ik maak een nieuwe lijst aan, en die heeft nu als achtergrond geel, ze spreken van een rood bolletje onder aan voor de kleur te kiezen, maar dat zie ik niet,het zal wel aan mij liggen, graag uw hulp

Bijdrager
    essiw

Ik heb een beetje moeite met begrijpen wat je precies aan ons vraagt. Ik neem aan dat je de kleur van je herinneringen wilt veranderen? Ga naar de lijst met herinneringen, klik vervolgens op wijzig (rechtsboven in de hoek), klik daarna op kleur en klik vervolgens op de kleur die je wilt hebben.

Bijdrager
    giljom

Ik tik op de lijst en die word geel en die is geselecteerd , maar ik zie nergens een knop kleur staan

Bijdrager
    giljom

Voor alle duidelijkheid, ik zie nergens een knop staan waar ik de kleur mee kan wijzigen

Bijdrager
    essiw

Zoals in mijn vorige reactie “klik vervolgens op wijzig (rechtsboven in de hoek)”

Bijdrager
    giljom

Nogmaals ik selecteer de lijst, ze word geel en dan staat er een vinkje voor, maar dan staat er nog alleen rechts boven annuleren , en onder verwijder en verplaats naar, dus wijzigen zie ik niet meer , sorry sorry

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.