4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    red_lion

herinnering laten verschijnen?

1 keer per maand zou ik een herinnering willen laten verschijnen op mijn mac als ik hem aanzet, het lukt via iCal, maar enkel als ik hem opzet,en aangezien ik er maar 1 keer per maand aan herinnerd moet worden zal ik er ook niet aandenken om iCal aan te zetten…
    Is er nog een andere manier om een herinnering op mijn scherm te laten verschijnen 1 keer per maand?
    Dank je,
    Red_Lion

Bijdrager
    t.leffers

Dat moet gewoon lukken via iCal hoor. In de voorkeuren kun je volgens mij instellen dat iCal ook herinneringen weergeeft als iCal niet is opgestart.

Bijdrager
    Leander

Je kan iCal automatisch laten opstarten door het bij Systeemvoorkeuren > Accounts > Inloggen als opstart-item toe te voegen.

Edit: even getest: iCal behoeft inderdaad niet actief te zijn voor een herinnering.

Bijdrager
    Marc

ICal hoeft er niet voor op te staan. Je kan kiezen tussen een bericht, of een mail ter herinnering. Maar zoals al eerder geschreven je dient aan te vinken dat in ICal onder voorkeuren/geqvanceerd het regeltje niet is aan gevinkt dat er geen berichten mogen komen als Ical uit staat. De rest regel je onder het bericht zelf in de schuiflade.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.