8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Groentenboer

Herhalen foutmelding ongeldig certificaat

Het certificaat op de mailserver van mijn hostingprovider was verlopen. Kan gebeuren natuurlijk. Was ook weer snel hersteld.

MAAR….waarom geven iOS en iPadOS om de vijf seconde een foutmelding waardoor de iPhone en iPad vrijwel onbruikbaar worden? Wat ik ook doe, ook als mijn mailprogramma niet open staat, er verschijnt om de 5 seconden (ik overdrijf niet) de melding dat er een probleem is met het certificaat. Na drie keer, maar eigenlijk al na 1 keer, deze melding, weet ik het wel.

Bijdrager
    GoeieDag

Herstart de iPhone (en iPad).

Bijdrager
    Groentenboer

?

Bijdrager
    Hansi2124

Ik had dat ook vandaag (Antagonist). Inmiddels is het probleem opgelost. Inderdaad even je devices herstarten, daarmee kom je af van de meldingen.

Waarom ze steeds opkomen? Ik denk omdat je mailserver steeds probeert contact te krijgen.

Sleutelbeheerder
    Night

Waarschijnlijk heb je iMAP, dan krijg je van de mailserver push berichten die door het iDevice worden geblokkeerd en dus blijven terugkomen, totdat je een keertje herstart.

Bijdrager
    GoeieDag

Groentenboer op 31 december 2020 om 12:15
    ?

Wat is er zo ” ? ” aan het advies voor een herstart?

Sleutelbeheerder
    Night

Wees gerust, @Goeiedag. Er is niet mis met je advies voor een herstart. Sterker nog, die tip staat zelfs op nummer 1 bij de troubleshoot stappen 😉

Bijdrager
    GoeieDag

En @Groentenboer, hoe staat het er nu voor?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.