7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Renzsz

HERE maps heeft verkeerde GPS locatie

Ik heb onlangs de HERE maps app gedownload en op zich is dit een ideale manier van offline navigeren.

Ware het niet dat hij mijn locatie zo’n 200 à 300 meter richting het noordwesten aangeeft. Ik kan geen vergelijkbare problemen en/of oplossingen vinden. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, helaas heeft dat niets geholpen.

Ik heb een iPhone 6+ en ik zit op dit moment in China. Apple maps en Google maps geven wél de juiste GPS locatie door. Ik heb ook al het kompas opnieuw gekalibreerd. Wat kan ik nog meer doen?

Ik kan op de site van HERE ook geen emailadres vinden om mijn probleem te communiceren.

Bijdrager
    tarun

Is je lokatie in Apple Kaarten wel goed?

Bijdrager
    Renzsz

Yep, in Apple maps en Google maps is de locatie correct. Zojuist nog naar iOS 8.2 geüpdate maar dat heeft ook niets verholpen.

Bijdrager
    tarun

Heel apart. HERE geeft in Nederland wel de juiste locatie. Misschien een andere app gebruiken. Probeer eens Maps.me. Daar kan je ook eenvoudig kaarten downloaden voor offline gebruik.

Bijdrager
    Renzsz

Maps.me heb ik ook al, alleen die is niet zo gedetailleerd als HERE, missen een hoop straten hier. Tevens vind ik de 3d weergave een grote plus over maps.me. Ik gebruik nu ook Maps.me als alternatief, alleen HERE zou gewoon moeten werken lijkt me.

Bijdrager
    Renzsz

UPDATE

Ik de applicatie ook werkend gezien op een Android toestel en die heeft exact hetzelfde probleem.

Ik denk dat het probleem aan de kaarten zelf liggen, deze liggen waarschijnlijk een fractie verschoven in China…

Weet iemand waar ik dit probleem met HERE kan communiceren? Kan geen e-mailadres vinden namelijk.

Bijdrager
    Renzsz

UPDATE

Na lang zelf zoeken blijkt er een hele mooie feedbackfunctie in de app zelf te zitten. Nu maar hopen dat er snel gehoor aan gegeven wordt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.