7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Quint_D

Hercules DJ Console

Maccers,

Ik ben van plan om een Hercules DJ Console aan te schaffen. Het viel mij echter op dat de PC versie een stuk goedkoper is dan de Mac Versie. Nu vraag ik mij af of het niet mogelijk is de PC versie aan te schaffen aangezien ik al in het bezit ben van Traktor. Wellicht herkent de console de Traktor software.

Groet,

Bijdrager
    iSander

Mss niet relevant op jouw vraag maar:
    Naar het schijnt zou die DJ console van hercules niet zo top zijn hoor. De knoppen en schuivers voelen aan als plastiek en zou heel snel slijten. Als je ff wat mp3’tjes aan elkaar wilt mengen in je vrije tijd thuis is het wss wel ideaal. Maar als je echt wel iets of wat deftig wilt mixen raad ik je toch een ‘echt’ mengpaneel aan hoor. Kzeg het liever nu dan als je hem al gekocht hebt hé :wink:

Greetz,

Bijdrager
    Le-Fab

isander heeft gelijk:wink:

Bijdrager
    Hansvanbeej

Het is idd een amateur-speeltje maar wat verwacht je ook als het geheel nog geen 300 euro kost. Het is ideaal voor als je een klein feestje wilt draaien, hoofdtelefoon, microfoon, hij slikt het allemaal en je kunt feesten! Wel zorgen voor een 1ghrz processor dan draait ie goed.

Ik zelf draai met BPM-studio op een pc (jammer genoeg) en met een grote club mixer, dat is ook een pro-set zeg maar.(alleen bpm met de controller en die mixer kosten samen al 4000 euro) Het is maar wat ermee wilt gaan doen. Ik ken talloze jongens die zich blauw investeren in dure DJ spullen en er niets mee verdienen zeg maar…

Die DJ console heb ik “ernaast” staan. Ik doe veel met beamers via de mac (g5 dual2.0) en als een soort van risicospreiding heb ik op die mac dat hercules/tractor setje ge-installeerd

Vroegah had een vriend van mij zo’n brak alecto mengpaneel van 600 gulden (15 jaar geleden) wat alleen maar ruis en kraak gaf, daar liepen we dan met platenspelers op te klieren. (yeah man!)

Bijdrager
    Dj-Croft

Dit is nog maal is onzin , ik heb de dj console aan geschaft het werkt perfect .
    alles er op en er aan , draai er mee op grote feesten .
    Nog noooit problemen gehadt heb de console nu al zkrz 2 maanden en hij is fulltime in gebruik , en als er iets kapot gaat word er meteen op gereageerd en je krijgt een nieuwe binnen een week .
    ( niet dat die van mij kapot is geweest maar dit is voorbeeld van de service _)

Bijdrager
    iAgree

@dj croft , mag ik vragen met welke laptop jij het gebruikt en met welke software en hoe groot je library is ?

Ik heb het ook gekocht om in combi met mijn 12 inch 867 mhz powerbook te gaan gebruiken , maar alleen al het opstarten van het prog en het schijnbaar iedere keer opnieuw inladen van de library duurt gewoon al meer dan 20 minuten, is voor mij dus helemaal niet werkbaar, ligt dat aan mij of hoe zit dat toch, ik baalde erzo van dat ik m alweer te koop had gezet .

Bijdrager
    iAgree

Zijn er al meer mensen inmiddels die dit apparaat gebruiken ??

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.