6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    sally

Herbie Hancock over Apples

Bijdrager
    Beathoven

Zekerweten

Hancock is idd een grote naam in de Jazz. Zouden Brubeck en de andere artiesten die op de frontpage van de musicstore staan ook Mac gebruikers zijn?:)

Bijdrager
    sally

Heel veel, zeker de oudere jazz muzikanten moeten niets van virtuele instrumenten hebben. (computers, sunthesizers.)
    Herbie Hancock is wat kwa computergebruik echt een buitenbeentje, zeker voor iemand die in 1940 geboren is. Hij had in 1983 een pop hit met Rockit, een drumcomputer/samples/sythesizer instrumental. Klinkt nu nog erg modern. Hij heeft de ontwikkeling van computers en audio software van het begin af meegemaakt. En er aan bijgedragen. Vind ik wel benijdenswaardig. Ik ben zelf pas dit jaar muziek gaan maken met de mac.

Bijdrager
    Beathoven
    ”AndreSalters”

Heel veel, zeker de oudere jazz muzikanten moeten niets van virtuele instrumenten hebben. (computers, sunthesizers.)
    Herbie Hancock is wat kwa computergebruik echt een buitenbeentje, zeker voor iemand die in 1940 geboren is. Hij had in 1983 een pop hit met Rockit, een drumcomputer/samples/sythesizer instrumental. Klinkt nu nog erg modern. Hij heeft de ontwikkeling van computers en audio software van het begin af meegemaakt. En er aan bijgedragen. Vind ik wel benijdenswaardig. Ik ben zelf pas dit jaar muziek gaan maken met de mac.

Ben zelf toch meer liefhebber van z’n jazz werk, maar digitaal kan hij er ook wat van. Rockit zou idd nog steeds wel kunnen, klinkt nog niet echt gedateerd:)

Bijdrager
    Stof

Leuk interview, ik heb er een nieuwsflits van gemaakt op de voorpagina:) .

Bijdrager
    els

Hij heeft ook een prachtige celebrity playlist gemaakt voor de iTunes Music Store.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.