6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Heos 1 & Spotify Connect

Na aanleiding van het artikel op de voorpagina over WiFi speakers die de ondersteuning m.b.t. Spotify gaan verliezen, heb ik toch een vraag.

Nu heb ik een Heos 1 speaker en wil een tweede kopen. Maar als mijn speaker nu nog wel werkt, heb ik dan blijkbaar toch een model dat ondersteuning krijgt. Op de site lees ik niets over mijn model waardoor ik er vanuit ga dat elk moment het geluid niet meer uit de speakers zal komen.

Gr. Jeroen

• Dit onderwerp is gewijzigd 9 maanden, 1 week geleden door  Jeroen Ruiter.

Bijdrager
    KarelWillem

We’re updating Spotify on the below models of Denon speakers.

To ensure you’re rocking the latest version and can use Spotify Connect, update your speaker’s firmware.

DRA-N5, RCD-N8, AVR-E300, AVR-X1000, AVR-E400, AVR-X3000, AVR-X2000, AVR-X4000, AVR-1913, AVR-2113, AVR-2313, AVR-3313, AVR-4520.

Die had je zelf al gezien denk ik:
    https://support.spotify.com/us/listen_everywhere/on_speaker/why-cant-i-use-the-spotify-app-on-my-speaker/

Dus ik zou er maar vanuit gaan dat die ondersteuning voorbij zal zijn.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Klopt. Maar nu werkt hij nog steeds, terwijl het volgens het artikel al wel gestopt zou moeten zijn.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Denon weet van niets zeggen ze, dus die zegt dat ik prima een 2e exemplaar zou kunnen kopen. Toch vreemd niet?

Bijdrager
    KarelWillem

Het zou een stuk vreemder zijn als ze zouden zeggen dat je beter maar géén 2e exemplaar zou moeten kopen. .;)

Ja, natuurlijk zeggen ze dat. Dus… zolang het werkt, werkt het. Maar garanties krijg je niet.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Net nogmaals contact gehad en hij had het ondertussen doorgestuurd naar de … Afdeling.

Hij kreeg bericht terug dat er voor HEOS 1 niets zou veranderen. Ik neem de gok, maar ik twijfel enorm aan het verhaal. Toch lijkt het mij vreemd dat de heos serie geen firmware update zou krijgen. Verkoopt toch best veel.

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 1 week geleden door  Jeroen Ruiter.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.