5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ibobi

HEMA foto’s-upload-JAVA-applet werkt niet meer?

Iemand hetzelfde probleem gehad en hopelijk opgelost? He lukt me niet meer om foto’s via de HEMA website te uploaden via hun Java applet. Het lijkt gebeurd te zijn na de laatste Java update; (huidige versie Version 1.5.0 build 1.5.0_07-164). In Safari start de applet wel, maar toont dan een scherm met een rode X in de linkerbovenhoek.
    Iemand een idee?
    Hoe zet ik eventueel de vorige Java versie terug?

Bijdrager
    KarelWillem

Het doet het i.d.d. bij mij ook niet meer.

Moderator
    unSOUND

Klopt. Als je de url ook bekijkt staat er nu ineens /XP/ tussen, wat je dus al het idee geeft dat het een speciaal applet is voor Windows XP. Ik heb inmiddels Mail gehad van de HEMA dat ze van het Mac probleem op de hoogte zijn…

Bijdrager
    Nikita

Klopt, ik heb ze d’r een week of wat terug ook al van op de hoogte gesteld. Beetje slordig van ze dat het nog steeds niet is opgelost. Voor XP-IE6 hebben ze namelijk ook nog een Active-X applicatie. Maar ja, dat werkt alleen in Internet Explorer op Windows… :?
    Het vreemde is overigens dat op de XP doos van m’n vader het ook niet meer werkt in FireFox, en die draait ├ęcht niet de nieuwste versies overal van…

De Albert Heijn heeft dan weer wel software dat werkt op de Mac, ik weet alleen niet hoe de afdrukkwaliteit van de AH is…

( http://www.ah.nl/fotoservice/client_macosx.jsp )

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Nikita”

…De Albert Heijn heeft dan weer wel software dat werkt op de Mac, ik weet alleen niet hoe de afdrukkwaliteit van de AH is…

Ik ben een een jaar of twee over gegaan van Hema naar Albert Heyn.
    Hema begon opeens foto’s te leveren op dunner papier dan voorheen. Niet echt mooi dus.

Ik weet niet hoe het nu is, maar AH levert uitstekende kwaliteit i.i.g.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.