12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    bartvdpoel

Hema en Kruidvat

Iedereen, hallo, mijn eerste post hier !

Ik ben op het internet aan het zoeken naar een manier om mijn foto’s up te loaden. Er zijn me twee dingen opgevallen.
    Eén, de java client van Kruidvat werkt niet.
    Twee, de java client van Hema werkt ook niet.(enkel de html client, maar die is niet zo praktisch)

Op mijn PC geen probleem, op de Mac wel (zowel met Safari als IE en Mozilla). Is er iemand die weet of zowel hema als kruidvat van plan zijn er iets aan te doen.

Wat ook wel handig zou zijn is een iPhoto plugin, maar dat is helemaal wat veel gevraagd zeker(kan niet te moeilijk zijn)

BTW, het upload programma van kruidvat, is niet beschikbaar in België.

Bijdrager
    JeePee

Wat denk je van Colormailer? Ik hoop aankomende week mijn eerste foto’s thuisgestuurd te krijgen. Ik heb van een aantal mensen op dit forum goede geluiden gehoord en in een van de laatste MacFans komen ze als beste uit de test!:roll:

Bijdrager
    TEZ

Hi,

een goede fotoafdruk service, tevens een site waar ik het design van heb gedaan is http://www.Gofoto.nl. De kwaliteit is goed, want er wordt afgedruk op kodak papier (wat beste schijnt te zijn..), wel even in Explorer 5 openen, want Safari maakt er nog een beetje een zooitje van;-)
    Verder kun je kiezen om je foto’s te uploaden of een rolletje in te leveren of op te sturen en gaat de betaling zonder CC of Visa.

… enja de styling ligt wat dichter bij ons maccers :finderoud:

suc6 TEZ.

Bijdrager
    Tjerker

Dat colormailer ziet er goed uit – gelijk ff OS X proggie gedownload – werkt prima. Enne, eerste 5 foto’s gratis. Ben benieuwd.

Bijdrager
    thd

http://www.Gofoto.nl
    1 foto per keer???
    je bent met 100 foto’s wel even bezig….

Bijdrager
    bartvdpoel

Het probleem is dat je met zowel kruidvat als hema file per file moet uploaden. En ik heb ze allebei om de hoek, dat scheelt me een hoop in post kosten. Het is een stuk goedkoper ook. Ik maak enkel snapshots, als de kleur er een beetje op lijkt is het goed voor me.

Bijdrager
    Fontaholic

Kruidvat heeft ook een HTML versie.
    Ik vond die heel handig, uploaden gaat heel snel en je ziet al je fotootjes op een rij zodat je precies weet welke je al geupload hebt.
    Ik verzond ze op vrijdagavond, dinsdagmorgen kon ik ze ophalen.
    Veel foto’s van 640*480 ertussen, van feestjes met veel rook en echt slechte kwaliteit.
    Maar nu ze afgedrukt zijn? Fantastische foto’s!
    Het was voor mij puur om te proberen maar ik ga dit absoluut vaker doen!

Bijdrager
    RemiroQuai

ik zou zeggen: probeer ook eens Dixons…
    Misschien niet de allergoedkoopste maar je kan tenminste de foto’s in alle denkbare formaten uploaden. Ook dat gaat trouwens heel erg makkelijk.

Bijdrager
    JeePee

Zojuist de foto’s van Colormailer in de brievenbus gekregen en ik moet zeggen: ze zien er perfect uit!! En dat komt niet alleen door de fotograaf…:wink:

Bijdrager
    tony montana

colormailer,
    Ziet er inderdaad goed uit deze site!

Bijdrager
    Gerrit

Of Fotoquelle. Hebben ook een Mac versie van hun software.
    Je kunt de foto’s thuis laten bezorgen, of bij een winkel naar keuze op gaan halen.

Werkt bij mij altijd perfect.

Bijdrager
    Apollo

De software van Kruidvat is OSX.
    Ziet er een beetje uit als een hele gele, maar snelle iPhoto.
    Bestellen nog niet geprobeerd, maar ik de app er goed uitzien en prima werken.
    En je hoeft geloof ik niet eens je foto’s aante passen
    Doet het ding zelf … geloof ik.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.