7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mier

HELP,wil foto’s op mijn ipod!!!

Ik heb een video ipod

nu wil ik super graag fotos erop zetten, maar ik ben hele tijd al aan het zoeken maar kan het niet vinden.

in itunes bij bronnen staat geen foto
    en als ik bij voorkeuren en dan map fotos doe, krijg ik melding:
    De ipod van Mier kan niet worden bijgewerkt. Er kan niet van de schijf worden gelezen of naar de schijf worden gescheven.

HELP!!!
    wie kan mij helpen?

alvast bedankt
    mier

Bijdrager
    PietjePuk

Welkom op macosx.nl

Voor fotos ga je naar de voorkeuren van iTunes (als je iPod is aangesloten), dan naar de tab iPod en dan naar de tab fotos en daar stel je alles in.

Bijdrager
    iJet

Welkom op het forum. Heb je in je voorkeuren van iTunes onder iPod al aangegeven dat je handmatig foto’s wilt toevoegen aan je iPod?

edit: pietjepuk was me voor…

Bijdrager
    505

Welkom Mier,

Je kan geen map selecteren waar iTunes de foto’s uit moet halen voor op je iPod, omdat je computer zegt dat de schijf niet gelezen kan worden?

Klinkt als een Windows melding.

Wat je kan proberen is even de iPod eruit halen. Dan er weer aanhangen, en wachten tot die in iTunes staat links.

Dan weer de map selecteren en proberen.

Lukt het nog niet?

Andere USB poort op je computer proberen, misschien de iPod herstellen? Updaten?

Bijdrager
    petermac

welk besturingssysteem gebruik je?

(misschien een tip voor de mods; zet ergens bij dat topicstarters met problemen even vermelden met welk systeem ze werken in hun vraag)

Bijdrager
    mier

Hey,

Ik gebruik windows xp, hij blijft weergeven :Er kan niet van de schijf worden gelezen of naar de schijf worden gescheven.

Op de volgende vraag :::: Heb je in je voorkeuren van iTunes onder iPod al aangegeven dat je handmatig foto’s wilt toevoegen aan je iPod? bij fotos kan ik die optie niet vinden

Gr Mier

Bijdrager
    mier

Hij geeft nu aan dat hij de vereiste map niet vindbaar is

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.