4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    DarkRaverNL

[HELP]iChat blijft regelmatig hangen.

Hoi,

Elke keer blijft ichat hangen terwijl ik aan het chatten ben, of niet aan het chatten ben, maakt niet uit, maar dan bevriest het programma ofzo, en komt er zo een regenboog rondje, tis maar een paar seconden, maar alle chats bevriezen even, en gaan daarna weer verder, ik denk dat het ligt elke keer als er een buddie online/offline of away gaat, dat de naam dan zo verschuift, iemand een idee hoe dit te fixen ? heb er nou al een week last van, en begint behoorlijk irritant te woorden.

Bijdrager
    Marieke van Osch

Bij mij blijft ichat af en toe hangen als ik een video-chat wil starten, ik kan dan alleen afsluiten met ‘forceer stop’ en opnieuw opstarten. Aan de andere kant blijft het dan ook hangen, dus het zou aan de verbinding kunnen liggen. Is je verbinding snel genoeg?

Heb jij toevallig de update een poosje terug geinstalleerd? Zou het daar wat mee te maken kunnen hebben?

Ik heb geen idee hoor, zit ook maar wat te gissen. Misschien breng ik met mijn giswerk iemand wel op een idee en formuleert die persoon vervolgens een perfecte oplossing

:D

Bijdrager
    DarkRaverNL

Nee, het ligt niet aan het internet, hij gaat na een paar seconden gewoon weer verder, ik weet zeker dat het aan dat Schuif effect ligt in je buddielijst als er iemand online/offline/away gaat.

Ga maar eens down-daten naar 10.4 en weer terug naar 10.4.6, er stond ergens dat er een kleine update in ichat zit in 10.4.6, hopen maar dat dit werkt, adium is echt geeeeeen optie :x

Heeft ook niet geholpen, ichat blijft nog steeds hangen als er iemand online/offline gaat, het is wel korter nu. alles dus voor niks geweest :/

Bijdrager
    DarkRaverNL

Heb nu hier [ http://bbs.adslguide.org.uk/postlist.php?Cat=&Board=mac ] ook een draadje lopen, nog steeds geen oplossing gevonden…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.