10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    toineenzo

[Helpforum] Evasi0n 7 jailbreak

Ik dacht laat ik maar een help forum aanmaken, nu een groot aantal mensen vast problemen heeft/gehad heeft met de evasi0n 7 jailbreak.

Heb jij een probleem met de Evasi0n 7 Jailbreak, of is er iets dat je niet snapt of iets dat je wilt weten (voordat dat je gaat Jailbreaken)?

Laat het hier achter en ik help je! Uiteraard mogen andere mensen in dit forum ook helpen en reageren ;D

Ook laat ik in dit forum een bericht achter als er weer een update van Cydia of van de Evasi0n 7 Jailbreak is net een Changelog!

Helpse xD

Bijdrager
    Mathieslab

hi
    net geprobeerd mn ipad2 te jailbreaken (7.04). halverwege loopt ie vast. ipad en macbook opnieuw opgestart en nog eens hetzelfde.
    Vooraf aan de jailbreak had ik de ipad via itunes hersteld en de backup teruggeplaatst.
    wat doe ik fout?

grtz
    Mat

Bijdrager
    KarelWillem

…nu een groot aantal mensen vast problemen heeft/gehad heeft met de evasi0n 7 jailbreak…

Ik krijg vast weer commentaar uit bekende hoek; maar we hebben hier heel wat devices door Evasi0n heen getrokken, en nog niet één probleem gehad (iPod, iPhone, iPad).

Bijdrager
    Mathieslab

Ik lees op een ander forum dat de Evasi0n jaibreak niet goed werkt op de Ipad2 met wifi. Dus precies de ipad die ik heb. Is hier nog iets aan te doen?

Bijdrager
    KarelWillem

…right after you click the evasions 7 app on the ipad and it reboots unplug it before it sycn back up. wait for it to fully reboot then unlock screen and plug it back in…

Bijdrager
    Mathieslab

T zou mooi zijn als ik zover kwam. Na het activeren van de download en klikken op jailbreak blijft hij halverwege hangen. Dus nog voor je op de app moet klikken op de iPad. Nog andere opties ?

Bijdrager
    jonasr

Alles loopt zeer goed bij mij jailbreak maar ik krijg er geen cydia op?
    Iemand een idee?

Bijdrager
    marcapple

cydia krijg je er niet op???? dat heb je goed voor elkaar, ik zou je device opnieuw proberen te jailbreaken en dan hopen dat cydia er wel opstaat

Bijdrager
    simpson01

Hallo, heb mijn iPad iOS 7.0.4 aangesloten op de laptop en iTunes startte op. Na allerlei automatische meldingen te hebben weggevinkt heb een reservekopie laten maken. Daarna evasion7.exe uitgevoerd. Na ca 10 min op de home knop en op het pictogram van evasion7. Na de reboot weer op evasion7 , dan kreeg ik een blanco scherm en gebeurt er niets. Wat heb ik verkeerd gedaan?

Geblokkeerd
    Anoniem

Na de reboot hoort het Evasion7 icoontje weg te zijn en cydia er te staan. Gewoon opnieuw proberen te jailbreaken.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.