8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    rjr21

Moeilijkheden met downloaden naar MacBook Air

Hallo Allemaal,

na diverse telefoontjes met apple support (na betaling van 50 euri’s) is mijn probleem nog steeds niet opgelost.
    Al maanden heb ik problemen met het downloaden en installeren van programma’s en update’s van mijn macbook air uit 2009. Na de hele schijf gewist te hebben, nieuwe software snow leopard aangeschaft te hebben is het probleem nog steeds niet verholpen. Internet verbindingen zijn allemaal goed.
    Bijvoorbeeld. Het downloaden van een programma van 90mb haal hij heel snel de eerste 40 mb binnen maar daarna “stockt” hij.
    Bij een liedje uit de itunes store van 7 mb haalt hij snel de eerste 2 mb binnen met een downloadsnelheid van 8mb/s. daarna loopt de downloadsnelheid heel snel terug naar ong 6KB/s. Als ik zeg “stop download” en daarna zeg “hervat downloads” haalt hij hem alsnog binnen. Dit lukt niet met grotere bestanden. Met de Ipad of andere computers heb ik hier geen last van. Ik denk dat er serieus iets kapot is aan mijn macbook air. Iemand hier ervaring mee?

gr rj

Bijdrager
    Hansi2124

Het lijkt mij handig als je precies vertelt (of een link geeft naar een ander topic van jou) wat je ondertussen hebt gedaan om achter de oorzaak te komen, zodat wij niet weer alles moeten aandragen en dat jij zegt: “heb ik ook al gedaan”….

Bijdrager
    Macosxachist
    rjr21 op 12 januari 2011

Al maanden heb ik problemen met het downloaden en installeren van programma\’s en update\’s van mijn macbook air uit 2009.

Daaruit leid ik af dat die problemen plotseling zijn begonnen?

Bijdrager
    Oppie

Hamvraag: vertoont ie dit gedrag ook in andere netwerken, draadloos en bedraad?

Geblokkeerd
    Anoniem

Oppie was me voor. Dat is -exact- wat ik wou vragen!

Bijdrager
    Road

Ik heb hier geen ervaring mee, mijn macbook pro uit 2010 doet het bijzonder goed.

Bijdrager
    rjr21

@hansi volgens mij staat er precies wat ik gedaan heb.
    Heb alleen geen kabel aangesloten op router (past eenvoudig weg niet zo der hulpstuk)
    @macosxachist idd plotseling
    @overig heb het niet in andere netwerken geprobeerd maar onze pc ’s alsmede de iPad hebben er geen problemen mee. Het lijkt haast wel een hard ware probleem?

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee. Niet per se.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.