17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    kayintveen

Help zwarte streep door MacBook 15inch touchbar

Na drama met toetsenboard en gedoe heb ik nu issues met Mn scherm. Ene flinke streep en krijg hem niet aan de praat

Al pram reset gedaan. Verder iemand ervaring.

Bijdrager
    Shmoo

Da’s kaput-kaput!

Bijdrager
    SvS

terug naar winkel, maandag gelijk!

Moderator
    Night

Yep, dit is een serieus probleem, dat zijn oorzaak kan hebben in zóveel componenten, dat je echt een goeie repair center mag gaan zoeken.

Bijdrager
    Joid

Hmm, dit ziet er uit alsof er een flinke druk op je MacBook is uitgevoerd. Tenminste, ik heb redelijk wat MacBooks met een gelijkend euvel voorbij zien komen, en dat was bijna allemaal het gevolg van een druk op de klep.

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 1 week geleden door  Joid.

Bijdrager
    kayintveen

Nou nee hij heeft de hele dag aangesloten gezeten.
    Met extern scherm blijft hij gewoon werken. Met het open en dicht doen van Mn scherm doet hij moeilijk
    Dan verspring hij in kleuren en verspringt hij van verschillende strepen en issues.

Bijdrager
    Joid

Dus zomaar out of the blue? Dan zou ik idd snel een afspraak met een (geautoriseerde) Apple servicecenter maken.

Bijdrager
    kayintveen

Pff macbook net 25 dagen buiten garantie… Genius bars allemaal vol, moet maar binnenlopen met kans op 3 uur wacht tijd.
    Iemand ervaring of je leentoestel kan krijgen. of wordt het nieuwe macbook kopen. moet maandag voor klussen buiten de deur werken:(
    Wat een drama product en drama service zeg. Die Macbook is bij langena niet de kwaliteit die ik gewend ben van apple.

Bijdrager
    Shmoo

Iemand ervaring of je leentoestel kan krijgen. of wordt het nieuwe macbook kopen.

Doen ze naar mijn weten niet, maar gelukkig heb je 30 of 60 dagen retourrecht in Europa/Nederland, toch. Gewoon nieuwe kopen en zodra deze gemaakt is stuur je de ‘nieuwe’ weer terug.

Bijdrager
    Joid

macbook net 25 dagen buiten garantie

Over welke garantie heb je het hier? Het gaat toch om een Touch Bar MacBook?

Bijdrager
    sunapple
    Shmoo op 14 januari 2018

Iemand ervaring of je leentoestel kan krijgen. of wordt het nieuwe macbook kopen.

Doen ze naar mijn weten niet, maar gelukkig heb je 30 of 60 dagen retourrecht in Europa/Nederland, toch. Gewoon nieuwe kopen en zodra deze gemaakt is stuur je de ‘nieuwe’ weer terug.

Wettelijk gezien 14 dagen in Nederland, sommige webshops 30.

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 1 week geleden door  sunapple.

Bijdrager
    Shmoo
    Joid op 14 januari 2018

macbook net 25 dagen buiten garantie

Over welke garantie heb je het hier? Het gaat toch om een Touch Bar MacBook?

Hij zal hem wel zakelijk hebben gekocht op een hele mooie bedrijfsnaam ipv zijn eigen naam.

#AlHetBeginIsMoeilijkOokOndernemen.

Bijdrager
    kayintveen

Zakelijk gekocht ja.

Bijdrager
    kayintveen

Vandaag langs geweest. kansloze missie, door al die accu mensen is het razend druk….
    Eerste afspraak kan ik maken zondag over een week.
    Uiteindelijk bleek mn laptop 36 dagen buiten garantie te zijn met 30 wilde ze nog wel coulant zijn. 36 niet, en al helemaal omdat ik hem bij BBC heb gekocht (ivm beschikbaarheid) ipv apple store (waar ik normaal altijd alles koop en afgelopen jaren al duizenden euros heb stukgeslagen)

Anyhow. Gemiddelde reparatie is 5 a 6 werkdagen en kosten ongeveer 600 euro..
    Wel boden ze aan een nieuwe laptop te kopen zodat ik kan doorwerken. Zonder opgaaf van reden mag ik hem binnen 14 dagen terug brengen..
    morgen ochtend terug om te kijken of ik in de ochtend als walk-in klant geholpen kan worden.

Bijdrager
    kayintveen

Gewoon nog even een leuke update. ik heb dus nu tijdelijk de 13″ 3,1ghz model tijdelijk.
    Maar die is echt totaal ongeschikt voor wat voor pro gebruik dan ook. even wat foto’s verwerkt met photo mechanic en lightroom, en ik vind dat de 15″ die ik dus nu heb al nog echt een beest is. maar dit is gewoon weg onbruikbaar om op een normaal tempo te werken.
    Ook een klein 1080p videotje ge-edit. En dat was met 1 effectje er op al niet meer terug te spelen op 1/2 kwaliteit.

snap niet dat mensen kiezen voor deze. Ben benieuwd of de spec-out 13″ een flinke verbetering laat zien, maar schrik hier gewoon van.

Bijdrager
    sjoerdl

Uiteindelijk bleek mn laptop 36 dagen buiten garantie te zijn met 30 wilde ze nog wel coulant zijn. 36 niet, en al helemaal omdat ik hem bij BBC heb gekocht (ivm beschikbaarheid) ipv apple store (waar ik normaal altijd alles koop en afgelopen jaren al duizenden euros heb stukgeslagen)

Heb je via BCC ook geen garantie meer dan?.. Vaak koop ik juist niet bij Apple omdat die maar 1 jaar garantie geven en de andere resellers 2 of zelfs 3 jaar.

Bijdrager
    kayintveen

<p class=”cite”>sjoerdl op 15 januari 2018 om 12:14</p>

Heb je via BCC ook geen garantie meer dan?.. Vaak koop ik juist niet bij Apple omdat die maar 1 jaar garantie geven en de andere resellers 2 of zelfs 3 jaar.

Goeie vraag, ik wil hem perse bij apple brengen omdat ik bang ben dat bij BCC veel langer gaat duren. en heb nu uiteindelijk toch een coulance regeling gehad met reparatie tijd van 3 tot 5 dagen (vind ik erg netjes) met beetje geluk dus donderdag of vrijdag terug!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.