4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Jurrian95

Help! WhatsApp reservekopie ineens weg!

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag mijn iPhone herstelt (clean install), omdat ik de laatste tijd merkte dat de batterij veel te snel leeg ging. Dit heb ik in het verleden vaker zonder problemen gedaan. Tot mijn grote schrik geeft WhatsApp nu aan dat hij geen reservekopie kan terugvinden, terwijl ik 100% zeker voor het herstellen nog een backup gemaakt heb. Bij de instellingen van WhatsApp staat bij ‘laatste reservekopie staat’ nu: ‘nooit’.

Kan iemand mij alsjeblieft vertellen of ik mijn gesprekken ooit nog terug zal zien? Mijn dank zal dan erg groot zijn!

Moderator
    Night

Je zou dit eens kunnen proberen (maar er zijn meer soortgelijke programma’s, hoor)

http://www.fireebok.com/resource/how-to-do-when-whatsapp-data-lost-after-ios-10-and-2-16-11-update.html

Bijdrager
    Jurrian95

Ik heb het geprobeerd, maar het programma vindt alleen maar de chats die ik nu ook op mijn iPhone heb staan. Dus vanaf het moment dat de iPhone hersteld is.

Moderator
    Night

Hoe heb je die backup gemaakt? Want zover ik kan nagaan wordt deze op de telefoon zélf opgeslagen (en dus bij een clean install logischerwijs gewist)…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.