8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    kontheur

[HELP!] systeem voorkeuren doet raar!

hallo!

ik heb een probleem met mijn systeem voorkeuren:

Als ik beveiliging; geluid en toetsenbord&muis wil selecteren dan breekt hij dit af. Ik kan deze dinge dus niet openen!

Ook is al mijn informatie rechtsboven verdwenen( tijd, batterij, spotlight, etc.) en krijg ik mijn iPod niet meer te zien in iTunes…

Wie kan me vertellen hoe ik dit kan oplossen?!!

Groeten Frank

Bijdrager
    AntiHero

http://voice.firefallpro.com/

(Front Row hack gebruikt?)

Bijdrager
    kontheur
    ”AntiHero”

ja inderdaad, laatst gebruikt maar deed het niet!

Bijdrager
    remcodb2

Jouw installatie van frontrow is niet bepaald gelukt.
    Kijk oa hier maar er zijn veel meer draadjes over.

Bijdrager
    remcodb2
    ”kontheur”
    ”AntiHero”

ja inderdaad, laatst gebruikt maar deed het niet!

Om de andere draadjes samen te vatten, combo updater draaien en dan kan je het nog eens proberen (met de nieuwe enabler), dikke kans dat het nu wel lukt omdat nu je bezelservices niet meer dubbelgepatched zijn.

Bijdrager
    kontheur

Ik wou gewoon eens even kijken of ik Frontrow met bonjour kon gebruiken om even te proberen…
    Ik waag me er niet meer aan, levert alleen maar TROEP!

Ik wacht netjes tot dat frontrow legaal verschijnt :P

Nog bedankt trouwens want alles werkt weer prima!

Bijdrager
    a la Mac
    ”kontheur”

hallo!

ik heb een probleem met mijn systeem voorkeuren:

Als ik beveiliging; geluid en toetsenbord&muis wil selecteren dan breekt hij dit af. Ik kan deze dinge dus niet openen!

Ook is al mijn informatie rechtsboven verdwenen( tijd, batterij, spotlight, etc.) en krijg ik mijn iPod niet meer te zien in iTunes…

Wie kan me vertellen hoe ik dit kan oplossen?!!

Groeten Frank

Dat komt ervan hé. Wie aan diefstalpraktijken doet, moet zelf maar de tol betalen…

Bijdrager
    Obi

hmm

Dat komt ervan hé. Wie aan diefstalpraktijken doet, moet zelf maar de tol betalen…

ten eerste de frontrow update is gewoon te downloaden, dus er kan geen sprake zijn van
    diefstal.Dat het niet op de correcte manier wordt gebruikt, das een ander verhaal.

ten tweede:

Iemand van diefstal te beschuldigen, is impliciet beweren dat die persoon een dief is.
    Dat is niet erg netjes, en zeker als je de bewering niet kunt staven. Heb je een probleem
    met de veronderstelde diefstal kun je altijd een pm sturen naar de betreffende persoon, of een van de moderators inlichten.
    Ik begrijp dat je pas 12 bent, maar bedenk eens wat je hier post eens in een persoonlijk gesprek zou zeggen tegen die persoon. Zou je dat dan ook zo doen?

2 cts of mine,

obi

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.