10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Brookie

Help spoed probleem met fce

Dag allemaal,
    Ik ben nieuw hier en zoals mijn Nick name al zegt een brookie

Ik zit met een probleem en kon er niet uit

Als ik in fce in mijn viewer een stukje sellecteer en deze in mijn tijd lijn vertraag verplaatst mijn mark in en mark out net zoveel als dat ik vertraag.

Daarna kan ik ook niet meer verzoenlijk min viewer gebruiken
    Heb ik onbewust een knopje geraakt

Help help min dank is groot

Bijdrager
    olbo

Klinkt alsof je niet je filmpje hebt vertraagd maar de hele tijdlijn / viewer. Maar zover ben ik nog niet met FCE… maar het is het controleren waard….

Bijdrager
    Brookie

Daar had ik ook al na gekeken maar dat is het niet overigens als ik een nieuw stukje film wil pakken blijft de viewer bij de laatst genomen filmpje in de viewer en krijg ik de melding media limit in v2

Bijdrager
    Demon Hunter

Je hebt Ripple Sequence aangevinkt, zelf werk ik met FCP, dus weet niet zeker of het hetzelfde is met FCE, maar als je snelheid aanpast met CMD+J heb je onderin het snelheid venster drie vinkjes, nu staat Ripple Sequence aan, als je het uitvinkt veranderd je shot niet qua lengte, alleen de snelheid.

Bijdrager
    Brookie

Inmiddels ben ik er nog niet achter waar het probleem zit maar weet ik wel hoe ik het probleem moet omzeilen. Het is duidelijk dat fce de viewer en de timeline door elkaar haalt maar waar prcies het probleem ligt is me nog steeds een radezel. Ik kan ff verder maar het omzeilen van het probleem is ook niet echt te doen als je een uur film moet monteren

Bijdrager
    Demon Hunter

Heb je het vinkje al uit gezet, klinkt toch echt als een ripple edit…

Bijdrager
    Brookie

Demon ik zie nu inderdaad dat hij het hele bbstand vanmijn viewer vertraagd maar welk vonkje bedoel je

Bijdrager
    Brookie

Mense sorry vor de wat slecht Nederlands gschreven taal maar zit op een vakantie park vanaf de ooitje te berichten

Ik bedoelde vinkje

Bijdrager
    Brookie

IPhone pffff eerst kijken dan zenden

Bijdrager
    Brookie

Dat vinkje zit niet bij fce helaas

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.