4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    TurkishDelight

Help: Screenshot van map met Quicktime plugins nodig?….

Hallo allemaal,

Ik heb wat problemen met Quicktime en ik denk dat het aan een van de plugins ligt… Quicktime geeft namelijk een stotterende/schokkende beeld sinds ik naar Tiger heb geupdate (bijgewerkt)… Ik denk dat het te maken heeft met een plugin voor Quicktime die wel werkt in Panther maar in Tiger incompatibel is..
    Nou wil ik graag weten hoe de map met de plugins er uit ziet bij degenen die een clean install van Tiger hebben uitgevoerd…
    Kunnen jullie misschien een screenshot plaatsen van de map waarin zich de Quicktime plugins bevinden: Dat is deze map ga naar Macintosh HD>Bibliotheek>Quicktime…
    Alvast vriendelijk bedankt…:roll:

Bijdrager
    Woziak

Ik heb geen screenshot voor je (mijn Tiger staat nog in bestelling:oops: ), maar je kan ook de map leeg maken en ze een voor een terug plaatsen. Zo vindt je vast welke plug-in de problemen veroorzaakt.

Moderator
    unSOUND

Standaard is die map leeg…

Eén voor één terugplaatsen denk… overigens hoeft dat niet perse te helpen, want sommige plugins gaan via een installer, en plaatsen dus nog meer bestanden op je HD, en wie weet is één van die bestanden wel de oorzaak…

Bijdrager
    TurkishDelight

dit probleem doet zich met name voor, met .avi bestanden. Terwijl, tot en met 10.3.9 alle avi bestanden in Quicktime 6 gewoon goed afspeelden..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.