23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    DeXoN

HELP SAVE STARGATE

Voor iedere stargatefan op dit forum:

Teken deze petitie aub
    http://www.ipetitions.com/petition/Stargate/index.html
    Dit is het minste wat je kan doen om je favoriete show te steunen.

Bijdrager
    roy

Waarom eigenlijk? SciFi gaat het niet cancelen ? Beetje onzin hè… Was afgelopen vrijdag nog een 200ste aflevering zelfs! Kwam Jack O’Neill zelfs ff terug (doet ie vaker oke…)
    http://www.tvrage.com/Stargate_SG1

check status!

Bijdrager
    inberlin

leuk, maar kan je ook zonder kapitalen typen?Dat staat wat minder schreeuwerig. Thx

Bijdrager
    DeXoN
    Bijdrager
    roy

Oké dan neem ik mijn woorden terug. :|
    Maar Atlantis gaat door gelukkig, en BSG seizoen 3 komt er ook aan, dus zo erg is het niet. 10 jaar is ook wel lang, en met de groep van Farscape is het echte Stargate toch al verdwenen. Volg je Eureka btw?

Bijdrager
    DeXoN

Yep Eureka volg ik ook maar 10 jaar is nog altijd te weinig! Ze zijn nu nog maar 2 seizoenen bezig over de ori dus moeetn er nog mimnimum 4 komen eer ze de Ori verslaan. Ben Browler (of hoe ie ook heet) en Claudia Black zijn een must geworden! Ben is nu het serieuze type van kapitein maar heeft toch wat humor en Claudia is volledig humor iets wat de serie nodig heeft. En daar komt nog eens bij dat ze nog niet eens de tijd hebben gehad om open te bloeien ( bij wijze van spreken ).

Bijdrager
    roy

Het was volgens mij meer een goedmakertje voor het schrappen van farscape dat ben browder en claudia black naar sg-1 zijn gegaan. Maar dat is een andere discussie:)

Het is wel waar dat de Ori nog niet genoeg zijn behandeld. Die eerste supergate / invasie is begonnen, en valt nu helaas ff stil in de verhaallijn.

Bijdrager
    A

Star gate vind ik maar niks. Star Trek is veel beter.

Bijdrager
    roy

Was veel beter, het is jammer dat ze steeds slechtere series zijn gaan maken. En over de laatste films maar niet te spreken….

Bijdrager
    A

Ja het is een beetje sloom. En ik vind alleen de serie Voyarger leuk.

Bijdrager
    Nietzman

Enterprise voor de win!

Bijdrager
    awesomemac

Had het nieuws een paar dagen geleden ook al gelezen over Stargate. Tja, de meningen zijn vast wel verschillend.

Tuurlijk mag SG-1 van mij nog een paar seizoen doorgaan, want zeker met de komst van Ben Browder en Claudia Black is de serie aan een soort 2e jeugd begonnen. Seizoen 9 was nog een “wen” seizoen, maar seizoen 10 is best goed.

Atlantis is ook wel goed, maar vaak heb ik het idee van “Hey, dit hebben we al eerder gezien”. Kijk maar naar de afgelopen aflevering “The Real Weir”. Een rip off van een Buffy aflevering vind ik.

Maar nu is de vraag wat gaat er gebeuren nu SciFi Stargate geen 11e seizoen gaat geven. Of een ander netwerk neemt de serie over, er komt een mini serie, een tv film of een nieuwe spin off??

Ik zou het wel jammer vinden, maar 10 jaar is best wel een lange tijd hoor. Farscape had van mij best nog een paar jaar mogen krijgen die Stargate nu “teveel” heeft.

Volg Stargate al sinds het begin (op videoband, wat oud hè?), dus ik zal zeker nooit nee zeggen tegen meer seizoenen hoor.

We zullen het wel zien.

Bijdrager
    Conker T. Squirrel
    ”DeXoN”

Voor iedere stargatefan op dit forum:

Teken deze petitie aub
    http://www.ipetitions.com/petition/Stargate/index.html
    Dit is het minste wat je kan doen om je favoriete show te steunen.

Na 10 seizoenen cancellen die hap. Dat geld kan goed worden gebruikt voor een goede nieuwe andere serie!

Bijdrager
    awesomemac

Dat is ook wel waar. BSG bijv. een echte wereldserie die in oktober weer van start gaat na een erg lange pauze.

Bijdrager
    Conker T. Squirrel

Ze moeten op hun knieen naar Josh en een miljard keer sorry zeggen en vragen of hij door gaat met Firefly. Beste SF in tijden!

Bijdrager
    steene

sci-fi is voor kindjes :wink: :evil:

Bijdrager
    awesomemac

Zekers, Firefly was een erg goeie serie. Anders, modern en gewoon goed en leuk. Helaas maar 1 seizoen en (gelukkig wel) een film.

Bijdrager
    Conker T. Squirrel
    ”awesomemac”

Zekers, Firefly was een erg goeie serie. Anders, modern en gewoon goed en leuk. Helaas maar 1 seizoen en (gelukkig wel) een film.

De film is een samenvatting van het tweede deel van de oorspronkelijke serie. Dus eigenlijk wel jammer dat Serenity is gemaakt. Er is maar een halve serie gemaakt. Fox wilde dat anders werd en Josh wilde daar niet in mee.

Bijdrager
    Ypot

Waarom stergat als er southpark is? :satisfied:

Bijdrager
    Conker T. Squirrel
    ”Ypot”

Waarom stargat als er southpark is? :satisfied:

Ehhh. Waarom Southpark als er Simpsons is….

Bijdrager
    Ypot

En waarom the simpsons als er macosx is :D

Bijdrager
    steene

:evil: waarom macosx als je het goeie stabiele windows hebt, moehaha :wink: :innocent:

Bijdrager
    Ypot

Ik heb inderdaad windows, maar niet stabiel :(

*bid dat er nu een macbook (pro) uit de hemel komt vallen*

Maar mijn moeder is haar windows laptop ook helemaal zet, dus ik heb haar de site van apple laten zien. En ze zeg er geintereseerd uit. Het zal denk ik niet lang meer duren :evil:

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.